سومین قسمت از فیلم پلیسی محبوب ویل اسمیت و مارتین لارنس فروشی بهتر از حد انتظار داشت.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم جدید «پسران بد تا آخر عمر» یا «پسران بد برای زندگی» موفقیت زیادی در باکس آفیس آمریکای شمالی نشان داده و توانسته کار خود را در یک آخر هفته تعطیلات با فروش قابل توجه ۶۶ میلیون دلار در ۳۷۴۰ سالن سینما آغاز کند.

عملکرد دنباله سونی برای فیلم «پسران بد» سال ۱۹۹۵ و «پسران بد ۲» سال ۲۰۰۳ بسیار فراتر از پیش‌بینی‌های پیش از اکران بود که می‌گفتند فیلم در آخر هفته ۳۸ میلیون دلار می‌فروشد.

در این فیلم یک بار دیگر ویل اسمیت و مارتین لارنس نقش پلیس‌هایی سنتی را ایفا می‌کنند که رهبر یک کارتل مواد مخدر میامی را پایین می‌آورند. این فیلم با بودجه‌ای ۹۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

به این ترتیب «پسران بد تا آخر عمر» دومین فروش بالای به ثبت رسیده طی آخر هفته مارتین لوتر کینگ جونیور را بعد از «تک تیرانداز آمریکایی» که ۱۰۷.۲ میلیون دلار فروخته بود از آن خود می‌کند و بسیار جلوتر از فروش ۴۸ میلیون دلاری «سواری پلیس» قرار می‌گیرد. این فیلم همچنین بسیار بهتر از فروش ۴۶ میلیون دلاری اکران قسمت دوم «پسران بد» عمل کرده است.

سونی دیروز اعلام کرد از همین حالا دارد قسمت چهارم این مجموعه را می‌سازد و قرار است کریس برمنر یک بار دیگر فیلمنامه‌نویس آن باشد.

تخمین زده می‌شود که تا پایان یکشنبه ۱۹ ژانویه، فیلم فانتزی ماجراجویی «دولیتل» محصول یونیورسال بتواند فروش خود را از ۴۱۵۵ پرده سینما به ۳۱ میلیون دلار برساند و در رتبه دوم قرار بگیرد. با وجود اینکه این فیلم با نقش‌آفرینی رابرت داونی جونیور فروش آخر هفته‌ای بالاتر از تخمین‌های اولیه ۲۲ تا ۲۵ میلیون دلار داشته، هنوز باید در هفته‌های آینده در بالای جدول باقی بماند تا بودجه ساخت ۱۷۵ میلیون دلاری خود را تامین کند.

فیلم «۱۹۱۷» یونیورسال هم که آخر هفته گذشته را با فروش چشمگیر ۳۷ میلیون دلاری از آن خود کرد، تا پایان امروز با فروشی حدود ۲۶.۶ میلیون دلار از ۳۶۱۲ سالن سینما در رتبه سوم قرار می‌گیرد. این فیلم حماسی جنگ جهانی اول دوشنبه ۱۰ نامزدی دریافت جایزه اسکار از جمله نامزدی بهترین فیلم سال را کسب کرد.

فیلم «جومانجی: مرحله بعدی» محصول سونی در ششمین آخر هفته فروش خود در رتبه چهارم قرار گرفت و تخمین زده می‌شود تا پایان روز چهارم آخر هفته تعطیلات بتواند فروش خود را به حدود ۱۲.۷ میلیون دلار از ۳۳۲۳ سالن برساند. به این ترتیب فروش کل این فیلم ۲۷۳ میلیون دلار می‌شود. بعد از آن «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» در پنجمین هفته اکران خود با فروشی حدود ۱۰.۴ میلیون دلار پنجم می‌شود و فروش کل خود را به ۴۹۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی می‌رساند.