با اعلام پارامونت دو فیلم جدید از دنیای «تبدیل شوندگان» به قلم جیمز وندربیلت و جابی هارولد ساخته خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: کمپانی پارامونت قصد دارد فیلم‌های جدیدی از دنیای سینمایی «تبدیل شوندگان» بسازد.

طبق اعلام منابع خبری دو فیلمنامه و پروژه در حال حاضر در مرحله توسعه و پیشرفت قرار دارند. یکی از این فیلمنامه‌ها توسط جیمز وندربیلت و دیگری توسط جابی هارولد نوشته می‌شوند.

جوی هارولد در بین نویسندگان فیلم سینمایی «ارتش مردگان» حضور داشته و جیمز وندر بیلت بیشتر برای نویسندگی فیلم سینمایی «زودیاک» به کارگردانی دیوید فینچر شناخته می‌شود.

آخرین فیلمی که کمپانی پارامونت از این مجموعه سینمایی ساخته بود، به سال ۲۰۱۸ و فیلم «بامبلی بی» باز می‌گردند که با هزینه کمتری نسبت به دیگر فیلم‌های «تبدیل شوندگان» ساخته شده بود. این فیلم سینمایی که نظرات مثبتی هم از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کرد و در گیشه جهانی ۴۶۵ میلیون دلار فروخت، فرصت جدیدی را ایجاد کرد تا این مجموعه سینمایی ادامه پیدا کند. حالا اعلام شده که استودیو دنیای تبدیل شوندگان را با دو پروژه جدیدی گسترش خواهد داد.

فیلم‌های سینمایی «نیمه تاریک ماه» و «عصر انقراض» با ۱ میلیارد و صد میلیون دلار فروش از موفق‌ترین فیلم‌های سینمایی این مجموعه سینمایی هستند.

جزئیات هر دو این فیلمنامه‌ها مبهم است؛ اما منابع می‌گویند این دو پروژه فرصتی را برای ساخت چندین خط داستانی در این دنیا ایجاد خواهند کرد. هنوز کارگردانی برای ساخت این پروژه‌ها اعلام نشده و به نظر می‌رسد، در هر دوی آن‌ها شاهد تیم بازیگری جدیدی باشیم.

ساخت «تبدیل شوندگان» برای اولین بار سال ۲۰۰۷ آغاز شده بود؛ تا کنون بیش از چهار میلیون دلار از پنج فیلم خود فروخته است تا یکی از مهمترین عنوان‌های سینمایی پارامونت باشد. بعد از انتشار فیلم سینمایی «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مایکل بی، استودیو پارامونت تصمیم گرفت ساختار‌ فیلم‌های خود را تغییر دهد.

«تبدیل شوندگان» از مهمترین اولویت‌های استودیو پارامونت است و آنها امیدوار هستند کارگردان‌های هر پروژه‌ هرچه زودتر انتخاب شوند.