کارگردان فیلم «کشتارگاه» با بیان این که به قرارگیری این فیلم در بخش نگاه نو معترض بودم، افزود: این تصمیم با درایت هیات داوران بود.

پایگاه خبری تئاتر: عباس امینی روز پنجشنبه در نشست خبری فیلم کشتارگاه در پردیس سینمایی ملت گفت: از ابتدای نگارش تا پایان فیلمبرداری دغدغه تماشاگر داشتم.

وی درباره موضوع فیلم اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم این سال ها دلار است و برایم جای تعجب داشت که چرا کسی درباره آن فیلم نساخته است. البته ما به آن بخش از دلار در کشور که عنوان قاچاق دارد، پرداخته ایم.

امینی افزود: به قرارگیری این فیلم در بخش نگاه نو اعتراض داشتم ولی این تصمیم هیات داوران است.

کارگردان کشتارگاه درباره انتخاب امیرحسین فتحی برای بازی در این فیلم گفت: می دانستم فتحی در تئاتر مشغول فعالیت است.  

امینی در خصوص دغدغه اش برای فروش فیلم گفت: قطعا دعوت از بازیگران حرفه‌ای برای بازی در فیلم نشان از اهمیت فروش برایم دارد.

وی با انتقاد از پخش این فیلم پیش از بازی شهرآورد تهران گفت: کارگردانان بزرگ اختیاردارند، هرکاری می توانند بکنند و تغییرات مورد نظرشان را بدهند ولی برای ما از این خبرها نیست.

کارگردان کشتارگاه در پاسخ به انتقادی درباره کندی ریتم فیلم و تکراری بودن فیلمنامه گفت: به نظرم ریتم فیلم کند نیست و فیلم تکراری نیست.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر ایرادهایی در روایت فیلم گفت: تشخیص من این روایت بوده اگر نبود که این فیلم را نمی ساختم.

 باران کوثری بازیگر فیلم کشتارگاه نیز گفت: به نظرم استفاده از بازیگران حرفه‌ای تنها برای موفقیت فیلم در گیشه نیست، ممکن است کارگردان بازی را از بازیگر بخواهد که نابازیگران توانایی بازی آن را نداشته باشد.

وی افزود: من تنها جایی که در جشنواره حضور پیدا کردم همین نشست خبری است و حتی فیلم ها را در جشنواره تماشا نکردم زیرا این روزها حالم خوب نیست و دل و دماغ ندارم البته شخصی است.

وی گفت: من می دانم که وظیفه خبرنگار و منتقدان همچون بازیگران خیلی اهمیت دارد برای همین حضور پیدا می کنم.

امیرحسین فتحی دیگر بازیگر فیلم کشتارگاه نیز در خصوص چگونگی رسیدن به بازی در این فیلم گفت: با کارگردان در این زمینه بسیار حرف زدم و تلاش کردم به شخصیت نزدیک شوم.

وی در ادامه گفت: افتخار می کنم که در فیلم های پدرم بازی کرده ام و اگر پس از این امکان حضور در فیلمی از آثار پدرم را داشته باشم بازی خواهم کرد.