مستند «نویز» به کارگردانی رضا سورانی با موضوع چگونگی زندگی میان کهکشانی از سروصدا با روایت نادرمشایخی آماده نمایش شد.

 پایگاه خبری تئاتر: فیلم مستند «نویز» با حضور نادر مشایخی با موضوع محوری چگونگی زندگی میان کهکشانی از سروصدا به تهیه‌کنندگی پیام رفیعی و کارگردانی رضا سورانی آماده نمایش شد.

شخصیت محوری این مستند نادر مشایخی است که براساس نظریات «جان کی» نورپرداز صدا و موسیقی و تجربیات خود، ما را به درک جدیدی از سروصدا می رساند و مخاطبان را با مفهوم فرهنگ شنیداری به شیوه متفاوتی آشنا می‌کند.

شهرهای بزرگ امروز پر از سروصدا هستند و سوال اینجا است که آیا می توان همه صداها را  خاموش کرد؟ میان شنیدن یا گوش کردن صداها آیا تفاوتی وجود دارد و در مستند «نویز» تلاش شده به این ۲ پرسش بنیادی با حضور نادر مشایخی به عنوان یکی از برجسته‌ترین موسیقیدان معاصر ایران پاسخ داده شود.

مستند «نویز» تلاش دارد تا رویکرد ما را به سروصدای شهری  تغییر دهد و مخاطب این فیلم نه تولیدکنندگان سروصدا بلکه مخاطبان آن هستند و دستیابی به این راه حل که چگونه می‌توان در کلان شهری مانند تهران و در میان کهکشانی از صداها زندگی کرد؟

مستند «نویز» به کارگردانی رضا سورانی و تهیه کنندگی پیام رفیعی تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.