مجید سرسنگی، مدیر تماشاخانه ایرانشهر به وعده خود در اختتامیه تئاتر دانشگاهی عمل کرد و نمایش «ناصرِ سعید طهرانی»، برگزیده تئاتر دانشگاهی در ایرانشهر اجرا می‌شود. در ادامه نیز قرار است دیگر آثار برگزیده جشنواره هم به اجرای عموم برسند.

پایگاه خبری تئاتر: هفتدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، بیش از یک ماه است که به کار خود پایان داده، اما در اتفاقی خوشایند و کم‌تر دیده شده، شاهد عمل کردن مسئولان به وعده‌هایشان شدیم.

مجید سرسنگی، مدیر تماشاخانه ایرانشهر و مدیر عامل خانه هنرمندان در اختتامیه این جشنواره،‌ جمایت خود و مجموعه‌اش را از چند نمایش برگزیده جشنواره اعلام کرد؛ در این میان قرار است از هشتم تیر ماه نمایش «ناصرِ سعید طهرانی» در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود.

نمایش «ناصرِ سعید طهرانی» به نویسندگی محمود احدی‌نیا و کارگردانی داریوش رشادت تندیس نمایش‌نامه‌نویسی و تقدیر بازیگری مرد را از هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران دریافت کرده است.

محمد روشنی، پونه پارسایی، امین اسفندیار، نعیم بذرکار، ماهور الوند، بازیگران، مصطفی مرادیان، طراح صحنه، حسین ایرجی، مدیر تولید،دستیار کارگردان و برنامه ریز، : فرهاد خوشه بر ، بطول علیزاده میناب ، مهتاب شیرانی و متین گودرزی، گروه کارگردانی، محسن کرمانی،‌ عکاس این نمایش هستند.

نمایش «ناصرِ سعید طهرانی» قرار است همزمان به ایام پر فیض و برکت ماه مبارک رمضان روی صحنه برود و به همین اجراهای آن پس از افطار، ساعت 21 است. علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی از هشتم تیر ماه به سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند.