کارگردان نسخه جدید فیلم بتمن اولین تصاویر بت‌موبیل را در فضای مجازی منتشر کرد.

بت‌موبیل خودروی بت من، همیشه جذاب و قدرتمند بوده است؛ اما به نظر می‌رسد در جدیدترین فیلم شخصیت بت من که به دست مت ریوز در حال ساخت است، یکی از جذاب‌ترین و بهترین‌ها باشد.

ریوز یک عکس در توئیتر خود منتشر کرد که در آن تصاویر جالبی از اطراف بت موبیل موجود در فیلم جدید بت من پرده برداری کرده است.

این تصاویر از سه زاویه مختلف این خودروی جذاب و قدرتمند را نشانه می‌دهد. این خودرو کمی ما را به یاد فیلم "Mad Max" می‌اندازد، اما نباید فراموش کنیم که خودروی بتمن از قدرت‌های بسیار بیشتری برخوردار است. تصاویر منتشر شده از این خودرو واقعاً ما را با یک وسیله نقلیه زیبا رو به رو می‌کند.

همان طور که طرفداران این کاراکتر در توئیتر متوجه شده‌اند، المان‌هایی از بت موبیل کلاسیک آدام وست که در سری اصلی بت من رانده می‌شد، در این خودرو دیده می‌شود. می‌توان گفت که بت موبیل جدید، برگردان نسخه‌های زاک اسنایدر و کریستوفر نولان در فیلم‌های بتمن است.

تصاویر منتشر شده از بت موبیل که در آن رابرت پتینسون نیز در پس زمینه دیده می‌شود، تنها چند هفته پس از این که تصاویر تست لباس بت من در بدن این بازیگر منتشر شد، به اشتراک گذاشته شده است.

ما تاکنون هیچ اطلاعات خاصی از فیلم به دست نیاورده ایم و حتی صحنه‌ای از آن ندیده ایم، اما به نظر چیزی که در انتظار ماست اثر خوبی خواهد بود. البته انتخاب رابرت پتینسون به عنوان بتمن از سوی عده‌ای مورد حمله قرار گرفته، اما شاید این بازیگر جوان بتواند خلأ ایجاد شده در نقش بتمن را پر کند. باید دید که این فرد چگونه نقش ابر قهرمان را بازی می‌کند.

در فیلم جدید بتمن علاوه بر پتینسون افراد دیگری نیز به ایفای نقش می‌پردازند که از آن‌ها می‌توان به زوی کراویتز، کالین فارل، پل دانو و اندی سرکیس اشاره کرد. این فیلم در تاریخ جولای ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

زوی کروایتز به تازگی در مصاحبه ای از برنامه فیلمبرداری فیلم خود گفت. این بازیگر می گوید چند هفته ای است که فیلمبرداری پروژه آغاز شده است اما او از چند ماه قبل در لندن برای سازگاری با نقش، تمرین های ویژه و آموزش مبارزه در انگلیس حضور داشته است. او همچنین در ادامه تایید کرد که فیلمبرداری  طولانی در پیش دارند که تا تابستان ادامه خواهد داشت.