در حالی که قرار بود پس از ۱۶ سال بار دیگر نقش‌آفرینان سریال «فرندز» یا «دوستان» در یک برنامه ویژه دور هم جمع شوند، ویروس کرونا مانع این کار شد.

پایگاه خبری تئاتر: عوامل سریال «دوستان» به نظر می‌رسد باید هنوز منتظر باشند تا یک برنامه جدید را روی آنتن ببرند.

فیلمبرداری پروژه بی‌عنوان «دوستان» که گفته شده بود بدون فیلمنامه جلوی دوربین می‌رود و قرار بود برای شبکه HBO Max ساخته شود، به دنبال شیوع ویروس کرونا تا اوایل ماه می (اردیبهشت) به تاخیر افتاد.

وارنر برادرز تلویژن و اچ‌بی‌او مکس از ادای توضیحی در این باره خودداری کرده‌اند.

گردهمایی بازیگران «دوستان» ماه‌ها مطرح بود اما سازندگان آن ساخت آن را به طور رسمی در ماه فوریه (بهمن) اعلام کرده بودند.

برای ساخت این برنامه از «دوستان» قرار است جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لبلانک، متیو پری و دیوید شویمر بار دیگر گرد هم آیند. این برنامه بی‌فیلمنامه در صحنه مکان اصلی ساخت «دوستان» در استودیو برادران وارنرز در بوربانک شکل می‌گیرد.

همزمان با آن قرار بود ۱۰ فصل «فرندز» نیز در اچ‌بی‌او مکس به صورت استریم در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. در حالی که قرار است این شبکه در ماه می کار خود را آغاز کند، شاید هنوز این برنامه ویژه بتواند به برنامه‌های این شبکه برسد.

وارنر برادرز بیش از ۴۰۰ میلیون دلار پرداخت کرد تا حقوق این سریال را به دست آورد. پیشتر نتفلیکس این سریال را پخش و مخاطبان زیادی هم برای آن کسب کرد.

بن وینستون کارگردانی این برنامه ویژه را انجام می‌دهد و در کنار وی مارتا کافمن، دیوید کرین و کوین برایت تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.