هادی عامل‌ هاشمی از ارائه فیلم نمایش «افسانه‌ ببر» به تماشاخانه ایرانشهر خبر و احتمال داد این نمایش‌ ماه رمضان در این تماشاخانه اجرا شود.

پایگاه خبری تئاتر:  این کارگردان تئاتر که مدت‌هاست علاقه‌مند است نمایش کمدی «افسانه ببر» را برای دومین بار اجرا کند،‌ گفت: فیلم این نمایش را به تماشاخانه ایرانشهر ارائه و اعلام آمادگی کرده‌ام این نمایش را همراه با نمایش دیگری از گروه‌های دیگر، به صورت دو اجرایی در این سالن اجرا کنم؛ چرا که نمایش «افسانه ببر» هیچ دکوری ندارد و هدایت هاشمی هم تنها بازیگر آن است.

او ادامه داد: صحبتی با مدیر تماشاخانه ایرانشهر داشتم و آقای سرسنگی احتمال داد ماه رمضان برنامه‌های ویژه‌ای برای افطار تا سحر داشته باشد، من هم استقبال کردم که اجرای نمایش «افسانه ببر» یکی از این برنامه‌ها باشد.

عامل هاشمی که در این سال‌ها دو نمایشنامه «افسانه ببر» و «حساب پرداخت نمی‌شه» را با نمایشنامه‌هایی از داریو فو، کمدی نویس مشهور ایتالیایی اجرا کرده‌، از تصمیمش برای اجرای متنی دگیری از فو خبر داد و به ایسنا گفت: نمایشنامه «جسدهای پستی» را به تئاتر شهر ارائه کردم که امیدوارم برای نیمه دوم امسال نوبت اجرا بگیرم.

عضو گروه تئاتر «پاپتی‌ها» اضافه کرد: این اثر‌، متن بسیار خوب و جانداری است و برای آماده کردن آن به چهار - پنج ماه تمرین نیاز دارم و بسیار علاقه‌مندم که این نمایش دی و بهمن نوبت اجرا بگیرد.

هادی عامل هاشمی سه سال پیش نمایش «افسانه ببر» را با بازی هدایت هاشمی به عنوان تئاتری محیطی اجرا کرد اما این نماش در میانه اجرا توقیف شد و این کارگردان مدام در پی آن بود تا بار دیگر این نمایش را اجرا کند.