در روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور، میثم شاه‌بابایی فیلمی را با عنوان «می‌نویسم نامت را» در شهر تهران کلید زده است. این فیلمی مستند- تجربی است که با نگاهی متفاوت به بحران کرونا، مواجهه‌ای براى روزهاى پرامید پیش‌رو را به تصویر می‌کشد.

پایگاه خبری تئاتر: شاه‌بابایی درخصوص تولید این اثر تجربی اظهار کرد: «این فیلم مواجهه انسان با تنهایى اجبارى است؛ امرى که هم براى خود و هم جامعه مفید است. سفرى که هر فرد ناچار است به درون خویشتن خویش داشته باشد. آنجا که اگر بخواهد، مى‌تواند به شهود شخصى برسد و این آزمون و نشانى از «تعهد» است.»
او ادامه داد: «می‌نویسم نامت را» نام موقت فیلمى است که از نخستین ساعات سال ١٣٩٩ در منزل شخصى خودم کلید زدم. تم فیلم سفر است، اما به درون و خویشتن خویش. در این فیلم تلاش می‌کنم در کنکاش با خود باشم؛ با شرایط اجبارى و استثنایى روزهاى کرونا. در فیلم من تا به اینجاى کار، اشیاء و طبیعت بیجان بیشترین کارکرد را داشتند و تلاش کردم خودم را با شرایط و هرآنچه تا به اینجا رخ داده، تطبیق بدهم تا این وضعیت از چشم دوربین من خارج نشود.
شاه‌بابایی تاکید می‌کند: تا امروز بیشترین نگاه‌ فیلمسازان به تلاشگران بیمارستان و عملیات درمان بوده است، اما نگرش انسان محور بودن این فیلم تجربی از حیث جامعه شناسى مى‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد.