سه نمایش «ما با دست‌هایمان پرواز می‌کنیم»، «من و در لجباز» و «من و حسن کچل» در ایام ماه مبارک رمضان در تالار هنر روی صحنه می‌روند.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «ما با دست‌هایمان پرواز می‌کنیم» به کارگردانی  رعنا قادری در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

این نمایش با به تصویر کشیدن یک کلاس نمایش، با بهره بردن از خلاقیت کودکان و نوجوانان هفت تا چهارده سال، تلاش می‌کند چالش‌های این گروه‌های سنی را برای درک جهان به صحنه آورد و نگاهی نو به مسائل آنان داشته باشد.

ویانا پرویزیان، روژیا اردلان، گلشید رهنورد، هما دادگر، صبا سلطانی، کیمیا امیری، یاس رضوی بازیگران این اثر هستند. همچنین نیکی شاکری، کیانا شریفی، عسل شاکری (گروه موسیقی)، مقداد مهدوی(آهنگساز )، عادله چراغی(طراح لباس)، مهرداد باقری(ساخت دکور)، پروین بیات حجتی(طراح پوستر و بروشور)، رامین بهادری(ساخت تیزر و پروژکشن) و حنیف سلطانی (روابط عمومی) دیگر عوامل اجرایی این نمایش‌اند.

نمایش «ما با دست هایمان پرواز می‌کنیم» به نویسندگی مهدی فرشید سپهر و کارگردانی  رعنا قادری از 11 تا 13 تیرماه ساعت 16:30 به مدت 45دقیقه در تالار هنر به صحنه می‌رود.

همچنین با وجود آغاز ماه مبارک رمضان، اجرای نمایش‌های «من و در لجباز» نوشته و کار محمود تیموری و «من و حسن کچل» به نویسندگی لیدا وعیدی و کارگردانی سیدعلیرضا دری تا 25 تیرماه در تالار هنر ادامه دارد.

سعید ابک، مهدی فرشیدی سپهر، لیدا وعیدی و حامد مدرس در نمایش «من و حسن کچل» ایفای نقش می‌کنند.

در نمایش «من و در لجباز» هم محمود تیموری، مجید نصیری، پرویز حاجی زاده، مجتبی گوهرخای، محمدرضا ابراهیم پور، حمیدرضا بنده مرادی، مانی تیموری و علیرضا ابراهیم پور به ایفای نقش می‌پردازند.

تالار هنر به عنوان مرکز تئاتر کودک و نوجوان در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده واقع شده است. علاقه‌مندان به تماشای این نمایش ها می توانند با شماره 88306640  تماس بگیرند.