تام هنکس بازیگر هالیوودی که به همراه همسرش به کرونا مبتلا شده بود، جزئیات بیشتری از ابتلا به این بیماری را منتشر کرد.

پایگاه خبری تئاتر: تام هنکس و همسرش به تازگی از شرّ کرونا خلاص شدند و دوران نقاهت را می‌گذرانند. هنکس در مصاحبه‌ای جزئیات بیشتری را از ابتلای خود و همسرش به این بیماری منتشر کرده است.

این بازیگر برنده اسکار اعلام کرده که او و همسرش به طرق مختلفی از این بیماری رنج برده‌اند. هنکس در این باره گفت: ریتا روز‌هایی به مراتب سخت‌تر از من را گذراند. او تب بسیار بالایی داشت و حس چشایی و بویایی خود را نیز از دست داده بود. خود من هم درد و خستگی شدیدی را احساس می‌کردم.

هنکس توضیح داد وقتی تمرین‌های ساده‌ای را که معمولاً باید ۳۰ دقیقه طول می‌کشید، بعد از ده دقیقه به پایان می‌رساندم، پزشکی من را دید و در حالی از پشت شیشه عینکش به من نگاه کرد (انگار با کم عقل‌ترین آدم روی زمین صحبت می‌کند) قاطعانه گفت: شما مبتلا به کووید ۱۹ هستید.

اگرچه هنکس و همسرش الان در شرایط خوبی به سر می‌برند، اما او گفت به مدت سه روز در بیمارستانی در استرالیا قرنطینه بودند تا ویروس را گسترش ندهند. تام هنکس همچنین گفت که او و همسرش خون اهدا کرده اند تا از آن‌ برای تولید پادتن استفاده شود. البته او گفته چیزی از آنتی بادی یا پادتن‌ها سرش نمی‌شود جز آنکه در یکی از قسمت‌های «پیشتازان فضا» نام آن را از یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم شنیده است!