فیلم تئاتر «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» نوشته آتیلا پسیانی و کار رضا حداد پنج‌شنبه 12تیرماه رونمایی می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: این فیلم توسط شرکت «بتهوون» تهیه شده و بیست‌ونهمین فیلم تئاتری است که این مجموعه منتشر می‌کند.

مراسم رونمایی فیلم این تئاتر روز پنج‌شنبه از ساعت 17 تا 19 در مرکز موسیقی «بتهوون» برگزار می‌شود و بخشی از عوامل نمایش در آن حضور دارند.

نمایش«مکاشفه ....» با بازی سیامک انصاری، برزو ارجمند، لیلی رشیدی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره و خسرو پسیانی و ...در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شده بود.

موسسه «بتهوون» پیش از این مراسم رونمایی برای دو فیلم تئاتر دیگر یعنی نمایش «تن‌تن و راز قصر مونداس» کار آروند دشت‌آرای و «چشم‌هایی که مال توست» اثر بهاره رهنما را برگزار کرده بود و رونمایی از فیلم نمایش «مکاشفه...» سومین برنامه رونمایی است که این مجموعه برگزار می‌کند.

قرار است از 15 تیرماه فیلم این نمایش به صورت سراسری توزیع شود.

بابک چمن‌آرا مدیر موسسه «بتهوون» با ابراز خرسندی از اینکه فیلم تئاتر بتدریج مخاطب خودش را پیدا می‌کند، گفت: خوشبختانه امروزه در فروشگاه‌های فرهنگی، فیلم تئاتر قفسه‌های خاص خودش را دارد.

او توضیح داد: برخی تصور می‌کنند موسسه «بتهوون» فقط فیلم نمایش‌های مجموعه ایرانشهر را منتشر می‌کند در حالی که چنین نیست و حدود 20 فیلم تئاتر ما متعلق به نمایش‌هایی است که در مجموعه ایرانشهر اجرا می‌شده‌اند. اما برخی دیگر هم نمایش‌هایی هستند که در خارج از این مجموعه به صحنه رفته‌اند و ما مستقیما با تهیه‌کننده و کارگردان آن‌ها قرارداد بسته‌ایم که نمونه‌اش فیلم تئاتر «ترانه‌های قدیمی» اثر محمد رحمانیان و «چشم‌هایی که مال توست» کار بهاره رهنما است.