فیلم کوتاه «گهواره سکوت» به کارگردانی مصطفی مهربان به جشنواره‌ای در هند راه یافت.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم کوتاه «گهواره سکوت» به تهیه کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان رودبار و مصطفی مهربان در بخش مسابقه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی JEHLUM هند هم به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره بین‌المللی JEHLUM  هند با هدف خاص حمایت و ترویج عکاسی واستعداد فیلمبرداری تاسیس شده است تا فیلم‌هایی با طیف گسترده‌ای از تجربیات فیلمسازان را به نمایش و داوری بگذارد.

در  خلاصه داستان «گَهوارهِ سکوت» آمده است: «رسول باید گهواره‌ای را به همسر دوست شهیدش برساند. با بازگشت موقتی رسول از جنگ و جنوب به شمال ایران، لعیا قصد دارد این‌بار با او به جنگ برود. گهواره بهانه‌ای می‌شود تا رسول از خواسته همسرش، لعیا سر باز زند.»

عوامل دیگر این فیلم کوتاه ۱۳ دقیقه‌ای عبارتند از نویسنده و کارگردان: مصطفی مهربان، مدیرفیلمبرداری: مجتبی کوهکن، صدابرداران: مهرداد معظمی، تدوین‌ و صداگذاری: مجتبی کوهکن، طراح صحنه و لباس: مصطفی مهربان بازیگران: آناهیتا خسروی، اکرم رادنیا، حدیقه سمیع‌پور، کاظم نظری، مریم داداشی، دستیار کارگردان: مرتضی غلامی، دستیارتصویر: امیر کوهکن، عکاس و منشی صحنه: مرضیه حیدری، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان رودبار و مصطفی مهربان.

اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم JEHLUM  هند، ۱۰ می برابر با ۲۱ اردیبهشت در منطقه بانگالوره، واقع در ایالت کارناتاکا این کشور برگزار می‌شود.