آکادمی بین‌المللی هنر و علوم دیجیتال نامزدهای بیست‌وچهارمین جوایز سالانه وبی را اعلام کرد و چهره‌هایی چون لئوناردو دی‌کاپریو و تام هنکس را به عنوان نامزد این دوره انتخاب کرد.

پایگاه خبری تئاتر: جوایز امسال آکادمی بین‌المللی هنر و علوم دیجیتال که به خاطر وضعیت به وجود آمده توسط کووید -۱۹ «وبیز از خانه» نام گرفت، به تجلیل از بهترین آثار اینترنتی و همچنین افراد و سازمان‌های متمایزی می‌پردازد که از اینترنت برای پاسخ دادن به اثر کروناویروس استفاده کردند.

مراسم امسال اهدای این جوایز در نیویورک لغو شد و قرار است این مراسم روز نوزدهم ماه می از طریق اینترنت برگزار شود.

دی‌کاپریو در بخش بهترین ویدیو متنوع نامزد شده است. او این نامزدی را به خاطر ویدیویی کسب کرد که برای ونیتی فر درست کرد و در آن با جزییات درباره شخصیتش در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو صحبت کرد. این کلیپ ۳.۳ میلیون بازدید و ۷۷ هزار لایک در یوتیوب دارد.

بیلی آیلیش در بخش بهترین ویدیو وایرال نامزد دریافت جایزه شده است. این خواننده معروف جوان اخیراً ویدیویی درست کرد که در آن نسبت به خوانده شدن آهنگ‌هایش توسط هواداران که بیش از ۱۲۰ میلیون بازدید و ۳.۷ میلیون لایک در یوتیوب دارد، واکنش نشان می‌دهد.

دیگر بخش‌های جوایز وبی شامل بهترین شخصیت/ مجری وب، بهترین نویسندگی ویدیو، بهترین موزیک ویدیو، ویدیوی هنری و تجربی، ویدیوی کمدی کوتاه، ویدیوی مد و زیبایی، ویدیوی سرگرمی برنددار، ویدیوی حضور اجتماعی، مجموعه ویدیوی اجتماعی، بهترین رسانه‌های اجتماعی و همچنین مجموعه‌ای از بخش‌ها برای بهترین پادکست‌ها، اپلیکیشن‌های موبایلی و تبلیغات رسانه‌ای و روابط عمومی می شوند.

تام هنکس در بخش رسانه‌های اجتماعی هنری و سرگرمی نامزد دریافت جایزه شده است. او این نامزدی را به خاطر محتوایی که تحت هشتگ «توییت‌های خوب با تام هنکس» خلق کرده کسب کرده است.

نامزدهای امسال در بخش سرگرمی همچنین شامل اچ‌بی‌او، «پخش زنده شنبه شب»، بی‌بی‌سی، نت‌فلیکس، «جنگ ستارگان»، هولو و کمدی سنترال می‌شوند.

از دیگر چهره‌های شناخته‌شده که امسال نامزد دریافت جایزه شده‌اند می‌توان از الن دجنرس، ترور نوآ، جنیفر گارنر، جیمی فالون، آریانا گرانده، ادریس البا، استیون کولبر، لبران جیمز، سلین دیون و کریس اوانز نام برد.