بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» عنوان کرد که این فیلم صداگذاری و طراحی صدای ویژه‌ای دارد و به همین دلیل امکان اکران اینترنتی ندارد.

پایگاه خبری تئاتر: بهرنگ دزفولی زاده کارگردان فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد درباره شرایط اکران این فیلم گفت: با توجه به اینکه صداگذاری این فیلم شرایط و طراحی خاصی دارد و درباره مسایل ناشنوایان است، امکان اکران آن به صورت آنلاین وجود ندارد بنابراین این فیلم در درجه اول باید در سینما اکران شود.

دزفولی‌زاده ادامه داد: یکی از اهداف دیگر ما این است که ناشنوایانی که سال هاست به سینما نرفته‌اند و هیچ امکاناتی برای رفتن آن‌ها به سینما در نظر گرفته نشده بود با «بی‌صدا حلزون» بتوانند با سینما آشتی کنند و از دیدن فیلم در سالن سینما لذت ببرند.

وی افزود: فیلم من تاریخ مصرف ندارد ولی به نظرم اگر در تاریخ مناسبی اکران شود فضای بهتری را در جذب مخاطب پیدا خواهد کرد هرچند می‌دانم که بعد از بازگشایی سینماها ترافیک اکران خواهیم داشت اما در شرایط کنونی شاید خیلی از صاحبان فیلم‌ها بخواهند اکران اینترنتی داشته باشند چون بسیاری از فیلم‌ها مناسب این بستر هستند از همین رو به نظرم این موضوع مساله ترافیک فیلم را کمتر می‌کند ضمن اینکه اولویت اکران سینما هم با فیلم هایی است که در فجر حضور داشتند همین مساله هم روی ترافیک اکران موثر است.

دزفولی زاده گفت: ما بعد از اتمام فیلمبرداری «بی صدا حلزون»، در تلاش بودیم تا اتاق فکری تشکیل دهیم که این فیلم اکران مناسبی داشته باشد بنابراین در پی این بودیم که شرایط سینماها را برای اکران فیلم مناسب سازی کنیم البته همچنان هم درگیر این مساله هستیم هر چند کرونا آن را عقب انداخته است.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش بیان کرد: فکرهایی برای فیمنامه بعدی‌ام دارم و امکان دارد به صورت گروهی از چند وقت دیگر شروع به نگارشش کنیم.


منبع: خبرگزاری مهر