جلسه نقد و بررسی نمایش «قصر» و «ناصر سعید تهرانی» در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر برگزار می شود.

پایگاه خبری تئاتر: معاونت پژوهشی و آموزشی خانه هنرمندان ایران در ادامه سلسله جلسات نقد و بررسی نمایش‌های روی صحنه در تماشاخانه ایرانشهر در نظر دارد جلسه نقد و بررسی نمایش «قصر» به کارگردانی آرمین جوان را در تاریخ شنبه 21 تیر ماه رأس ساعت 17 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر برگزار کند.

در این جلسه حسین نمکین مترجم کتاب «کافکا: به سوی ادبیات اقلیت»، ارسلان ریحان‌زاده پژوهشگر و مترجم، علی قلی‌پور منتقد تئاتر به همراه اعضای گروه حضور دارند و این نمایش را از چند دیدگاه متفاوت مورد نقد و بررسی قرار خواهند داد.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می‌توانند شنبه 21 تیر از ساعت 17 به سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند.

همچنین جلسه نقد و بررسی نمایش «ناصر سعید طهرانی» به کارگردانی داریوش رشادت در تاریخ شنبه 21 تیرماه رأس ساعت 19 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

در این جلسه مسعود کوثری جامعه شناس، محمدرضا مریدی جامعه شناس و پژوهشگر هنر، رفیق نصرتی منتقد تئاتر، به همراه اعضای گروه حضور دارند و این نمایش را از چند دیدگاه متفاوت مورد نقد و بررسی قرار خواهند داد.

علاقه مندان برای حضور در این نشست نیز می توانند شنبه 21 تیر از ساعت 19 به سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند.