سیروس کهوری نژاد از اجرای نمایش «دن کیشوت» در دوران پساکرونا در یکی از سالن های بزرگ تئاتر خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: سیروس کهوری نژاد نمایشنامه نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت های خود در زمینه اجرای اثری نمایشی گفت: در حال حاضر ۲ نمایشنامه نوشته ام که به فکر اجرای آنها هستم، یکی از آثار به موضوع جنگ می پردازد و دیگری را بر اساس «دن کیشوت» اثر سروانتس نوشته ام.

وی درباره اولویت اجرای یکی از ۲ نمایشنامه مدنظر، اظهار کرد: قصد دارم بعد از پایان ماجرای کرونا در تئاتر و بازگشایی سالن ها، نمایشنامه «دن کیشوت» را در یکی از سالن های بزرگ تئاتر روی صحنه ببرم.

کهوری نژاد درباره اینکه آیا قصد اجرای «دن کیشوت» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر دارد، گفت: برای سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اقدام کردم ولی برنامه هایشان بسته شده است.

این هنرمند تئاتر تأکید کرد: تا ۲ یا ۳ ماه آینده که وضعیت فعالیت سالن های تئاتر مشخص می شود انتخاب سالن اجرای «دن کیشوت» را انجام خواهم داد. شاید مجبور باشیم به سمت سالن های خصوصی برویم.

وی افزود: قرار و مدارهایی را با تهیه کننده و سرمایه گذار نمایش گذاشته ایم و برای نیمه دوم سال و اجرای «دن کیشوت» برنامه ریزی می کنیم.

کهوری نژاد در پایان سخنان خود درباره تغییراتی که در نمایشنامه نسبت به رمان «دن کیشوت» ایجاد کرده است، توضیح داد: از لحاظ جهان بینی تغییراتی را ایجاد کرده ام. دن کیشوت فردی رویاپرداز است و انسان ها با این رویاها همراه می شوند؛ این رویاپردازی به گونه ای است که تخیل و واقعیت در هم تداخل می کنند.


منبع: خبرگزاری مهر