کارگردان فیلم «کشتارگاه» از برنامه‌ریزی برای اکران این فیلم در «درایوین سینما» خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: عباس امینی که به تازگی اکران آنلاین فیلم خود را شروع کرده گفت: در همین دو سه روزی که از اکران «کشتارگاه» در سامانه‌های VOD می‌گذرد استقبال خوبی شده و طبق آماری که گرفته‌ام مثل دیگر فیلم‌ها تعداد تماشاگر قابل توجهی تا به حال داشته است.

او از تلاش برای اکران در درایوین سینما یا همان طرح سینما ماشین گفت و درباره کپی غیرمجاز از فیلم‌های اکران آنلاین و اینکه چه کاری می‌توان برای جلوگیری از آن انجام داد؟ توضیح داد: بعضی سایت‌هایی که لینک غیرقانونی این فیلم‌ها را به اشتراک می‌گذارند حتی اگر سایت‌ها هم بسته شود، مردم با فیلترشکن می‌توانند ببینند و این راه دور زدن برای تماشاگر به هر حال وجود دارد. البته این اتفاقی است که بخاطر یکسری منافع خودمان سختش کرده‌ایم، در صورتی که اگر قانون کپی رایت در ایران اجرا می‌شد و با دنیا در تعامل بودیم به راحتی می‌توانستیم از این گونه کارها جلوگیری کنیم، ولی الان که تحریم هم هستیم شرایط به گونه‌ای است که هم از داخل تحریم هستیم هم از خارج.

امینی پیش از این گفته بود: آرزو می‌کنیم میان مردم فرهنگ‌سازی شود تا فقط به تماشای نسخه قانونی فیلم‌ها بنشینند. ما پیش از این هم وقتی فیلم‌ها در سینما اکران می‌شد معضل قاچاق روی دی‌وی‌دی را داشتیم ولی در همان زمان هم آدم‌هایی که اهل فرهنگ‌ و سینما هستند، به این روش فیلم‌ها را تماشا نمی‌کردند.

او دیدن «کشتارگاه» را در این روزهای ایران خیلی مهم دانسته بود چرا که فیلم حرف مردم را می‌زند و از زاویه نگاه آن‌ها مشکلات جامعه را دیده است.

در این فیلم که در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد، مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، حسن پورشیرازی و باران کوثری بازی کرده‌اند.


منبع: خبرگزاری ایسنا