کوروش سلیمانی،‌ هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون عنوان کرد: برای سال جدید برنامه اجرای تئاتر جدید داشتم که البته هنوز شرایط مشخص نیست و برنامه‌ قطعی ندارم.

پایگاه خبری تئاتر: «کوروش سلیمانی» ، هنرمند تئاتر، سینما عنوان کرد:‌پیش از این شرایط کرونایی برای اجرای یک نمایش جدید با تماشاخانه ایرانشهر مذاکراتی داشتم که البته خیلی زمان برد و خبری از پاسخ به درخواست من نشد بنابراین دیگر نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه فعلا تا شرایط تئاتر قطعی نشود و سالن ها بازگشایی نشوند برنامه ای نخواهد داشت، گفت:‌منتظر هستیم ببینیم شرایط به چه صورت خواهد شد فعلا که ماه‌ها است سالن های تئاتر تعطیل هستند.

سلیمانی در ادامه افزود:‌قطعا پس از بازگشایی سالن ها هم روند اجراها و اعتمادسازی مخاطبان به طول خواهد انجامید، گفت: ان شاء الله فرصتی بشود تا من هم بتوانم امسال نمایشم را به صحنه ببرم درباره عنوان آن فعلا صحبت نمی‌کنم تا ببینیم در آینده چه چیز پیش خواهد آمد و کارم در سال 99 به صحنه می‌رود یا خیر.

این کارگردان نمایش خرده نان درباره شرایط فعلی خودش و فعالیت‌هایش گفت:‌فعلا که برنامه‌ای نداریم و هیچ چیز مشخص نیست ما هم بلاتکلیف هستیم


منبع: خبرگزاری فارس