ووپی گلدبرگ با انتشار ویدیویی تأکید کرد کشتن یک غیرنظامی باید همان عواقبی را در قانون داشته باشد که کشتن یک افسر پلیس دارد، در حالی که امروز اینگونه نیست.

پایگاه خبری تئاتر: ووپی گلدبرگ دیروز با انتشار ویدیویی اظهار داشت تغییر قانون می‌تواند زمینه بازی بین پلیس و افراد سیاه پوست را تغییر دهد.

این بازیگر ۶۴ ساله گفت: هر جنایت‌کاری می‌داند اگر یک پلیس را مجروح کند، اگر به پلیس شلیک کند و اگر به پلیس آسیب بزند، عواقب عظیمی را باید تحمل کند. اما من می‌خواهم بدانم می‌شود تغییری ایجاد کرد که در صورت کشته شدن یک غیرنظامی در دست پلیس هم همان عواقب شلیک به پلیس شامل حال فرد قاتل شود.

وی در ادامه گفت: این پیشنهاد را بیشتر به این دلیل می‌دهم که اینها راه‌هایی هستند برای ما تا بتوانیم سطح بازی را تغییر دهیم زیرا اگر مردم حس کنند شما مجرم هستی، فکر می‌کنند می‌توان شما را به عقب راند و با شما برخورد کرد.

بازیگر «روح» خواستار این شد که نحوه برخورد مردم با پلیس و پلیس با مردم در یک موضع مساوی باشد.

گلدبرگ در عین حال خطاب به افرادی که دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند گفت مردم بیرون می‌آیند تا بگویند کافی است. والدین، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها دارند با فرزندانشان راه می‌روند و به همین دلیل همه شما تخریب‌کنندگان باید به این کار خاتمه بدهید زیرا دارید رویاهای بسیاری از مردم را ویران می‌کنید.

وی افزود: شما با این رفتار کاری می‌کنید که بسیاری از مردم نمی‌توانند سر زندگی‌شان بروند.

ووپی گلدبرگ افزود: فقط بدانید که مادربزرگ شما، مادر مادرتان، خواهر و برادرتان و … نمی‌توانند بروند دارویشان را بخرند زیرا شما داروخانه را آتش زده‌اید و ایستگاه اتوبوس را به آتش کشیده‌اید.

اعتراضات مسالمت‌آمیز و نیز صحنه‌هایی همراه غارت و آتش سوزی در روزهای اخیر در مینه‌سوتا و کنتاکی رخ داده که همه در اعتراض به قتل جورج فلوید بوده است.