مدير كل مركز هنرهاي نمايشي بعد از تماشاي نمايش هوموريباس گفت: از اين پس تيزر صوتي نمايش ها از راديو رايگان پخش ميشود.

 پایگاه خبری تئاتر: حسين طاهري مدير كل مركز هنر هاي نمايشي مهمان ويژه نمايش هوموريباس به كارگرداني ياسر خاسب بود، طاهری بعدار تماشاي نمايش هوموريباس در مصاحبه با خبرنگار سایت خبری تئاتر گفت: نمايشهاي ياسر خاسب خاص و خوب است و ما از نوع ياسر خاسب در ايران يكي داريم.

اين نمايش او نيز چون ديگر نمايشهايش عالي بود، من به همه آنهايي كه مي خواهند،بخشي از زحمات تئاتری ها و گونه خاصي از تئاتر را ببينند، توصيه ميكنم، اين كار را حتما ببينند. مديركل هنرهای نمایشی در ادامه در ارتباط با كمبود امكانات و سالن گفت: در حال رايزني و مذاكره با نهادها و ارگان هايي كه داراي سالن هستند، هستيم تا سالن ها را براي اجراي تئاتر در اختيار ما بگذارند.

او  در ادامه در ارتباط با بودجه تئاتر بيان داشت:چرخه اقتصادي تئاتر لزوما تزريق پول نيست، فرض كنيد ما پول نفت را آورديم و به تئاتر ترزيق كرديم، اما تئاتری كه تماشاگر ندارد، به چه درد ميخورد؟ما بايد اين سيستم را اصلاح كنيم، بهترين مدل آن است كه عناصري چون تبليغات و زمان درست اجرا را جايگزين ان كنيم.

اين شهر 16 ميليون شهروند دارد و اگر تبليغات درست و اطلاغ رساني صحيح صورت گيرد و ارگانها ونهادها اطلاع داشته باشند، بايد اين سالن ها پر از تماشاگر باشد

گفتني است: نمايش هوموريباس به كارگرداني ياسر خاسب از تاريخ 1/04/93تا31/04/93 هر شب ساعت 19 در تالار حافظ به روي صحنه خواهد رفت