یکی از بازیگران ثابت سریال «فلش» برای توییت‌های اهانت آمیز به زنان که ۸ سال پیش نوشته بود، اخراج شد.

پایگاه خبری تئاتر: هارتلی سایر به خاطر مجموعه‌ای از توییت‌های نژادپرستانه و ضدزن که پیش از محلق شدن به سریال «فلش» منتشر کرده بود از این سریال اخراج شد.

این خبر توسط شبکه سی‌دبلیو و برادران وارنر و برلانتی پروداکشنز که تهیه‌کنندگان سریال هستند تایید شده است.

آن‌ها در بیانیه‌ای گفتند: «هارتلی سایر برای فصل هفتم سریال باز نخواهد گشت. در ارتباط با پست‌های آقای سایر در رسانه‌های اجتماعی، ما هر گونه صحبت‌های ناپسند با هدف نژاد، قومیت، ملیت یا جنسیت را تحمل نمی‌کنیم. چنین حرف‌هایی بر خلاف ارزش‌ها و سیاست‌هایی هستند که هدف‌شان ترفیع یک محیط امن، مشمول‌کننده و بهینه برای نیروی کاری‌مان است.»

توییت‌هایی که باعث اخراج سایر شده‌اند بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ نوشته شده بودند. او در یکی از آن‌ها گفته بود: «تنها چیزی که اجازه نمی‌دهد من توییت‌های نسبتاً نژادپرستانه منتشر کنم این است که می‌دانم ال شارپتون هرگز دست از غر زدن درباره من برنمی‌دارد.»

این بازیگر ۳۵ ساله در توییتی دیگر در سال ۲۰۱۲ نوشته بود: «به عنوان یک مرد جوان، یکی از فعالیت‌های محبوب من دزدیدن زنان بی‌خانمان و بریدن اجزای بدن آن‌ها بود.»

هارتلی از طریق اینستاگرام خود معذرت‌خواهی کرده بود و گفته بود بسیار متاسف است و از خودش ناامید است که آن موقع اینهمه نادان بوده است. او نوشت: «کلمات من، بدون توجه به اینکه نیت‌شان فقط شوخ‌طبعی بود، آسیب‌زننده و غیرقابل قبول بودند. خجالت می‌کشم که آن موقع قابلیت انجام دادن این تلاش‌های وحشتناک را برای جلب توجه داشتم. عمیقاً از آن‌ها تاسف می‌خورم.»

سایر در فصل چهارم سریال «فلش» در قالب شخصیت رالف دیبنی به مجموعه بازیگران محلق شد و در ۲ فصل اخیر یکی از شخصیت‌های ثابت بوده است. آخرین اپیزود از فصل ششم سریال کمی بیش از یک ماه پیش روی آنتن رفت.

خبر اخراج شدن سایر در حالی منتشر شده که کمتر از یک هفته پیش یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال جدید اسپین‌آف «نظم و قانون» هم به خاطر پست‌های توهین‌آمیزی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده بود، اخراج شد.

«فلش» یک مجموعهٔ تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی، به کارگردانی گرگ برلانتی است که در آن گرانت گاستین نقش شخصیت اصلی یعنی بری آلن یا فلش را ایفا می‌کند.

این مجموعه برای فصل هفتم تمدید شده است.