بعد از ماه‌ها بحث، بالاخره استودیو تصمیم گرفت برای جذب تماشاگر بیشتر، زمان اکران جدیدترین ساخته کریستوفر نولان را عقب بیندازد.

پایگاه خبری تئاتر: «تِنِت» فیلم جدید تریلر جاسوسی کریستوفر نولان که خیلی‌ها به شدت انتظارش را می‌کشند، حدود دو هفته تاریخ اکران سینمایی خود را به تعویق انداخته و به این ترتیب به ماه‌ها بحث درباره این مسئله پایان داده که آیا این بلاک‌باستر ۲۰۰ میلیون دلاری می‌تواند تاریخ خود برای اواسط جولای را حفظ کند یا خیر.

در ابتدا قرار بود این فیلم ساخته استودیو برادران وارنر با نقش‌آفرینی رابرت پتینسون و جان دیوید واشنگتن روز هفدهم جولای اکران شود اما حالا تاریخ سی‌ویکم جولای برای آن در نظر گرفته شده است.

در روزی که «تنت» در ابتدا قرار بود اکران بشود، سینماها حالا دوباره یکی از بزرگ‌ترین ساخته‌های نولان یعنی «تلقین» را به افتخار ۱۰ سالگی‌اش به نمایش می‌گذارند.

نولان که یکی از حامیان سرسخت تجربه حضور فیزیکی جلوی پرده‌های بزرگ سینماست، امیدوار بود «تنت» بتواند مخاطبان را به سینماها بازگرداند که از اواسط مارس در سراسر ایالات متحده بسته بوده‌اند. با وجود اینکه تعدادی از سینماها شروع به باز کردن سالن‌های خود کرده‌اند، زنجیره‌های عظیم از جمله ای‌ام‌سی، ریگال و سینه‌مارک برنامه‌ای برای افتتاح دوباره سالن‌ها تا اواسط تابستان ندارند.

فقط وقتی که آن‌ها دوباره سالن‌ها را باز کنند مشخص می‌شود مردم چقدر تمایل به بازگشت به سینماها دارند. با وجود اینکه «تنت» فقط دو هفته به تعویق افتاده، برادران وارنر باور دارد این مسئله باعث می‌شود سالن‌های سینمای بسیار بیشتری تا آن تاریخ باز باشند.

برادران وارنر همچنین تاریخ اکران فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» را به مدت نزدیک دو ماه از چهاردهم آگوست به دوم اکتبر به تعویق انداخت. این دومین تغییر تاریخ اکران این فیلم ابرقهرمانی با کارگردانی پتی جنکینز و نقش‌آفرینی گل گدوت است. در ابتدا قرار بود فیلم پنجم ژوئن اکران بشود اما بعد از بسته شدن سینماها به خاطر پاندمی کروناویروس این تاریخ تا آگوست عقب انداخته شده بود.