فیلم جدید راسل کرو، اولین فیلمی است با فروکش کردن شیوع کرونا به صورت گسترده در سینما‌های جهان اکران می شود.

پایگاه خبری تئاتر: در حالی که سولستیک استودیوز تاریخ اکران فیلم سینمایی مهیج «نامتعادل» با بازی راسل کرو را از سپتامبر به ۱۰ ژوئیه تغییر داد، نمایش این فیلم را در سینما‌های بین المللی آغاز کرد.

فیلم سینمایی «نامتعادل» به کارگردانی دریک بورت، اولین فیلمی است که توسط سولستیک استودیوز (سازمان فیلمسازی مستقل که توسط مارک گیل در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد) منتشر می‌شود.

نخستین نمایش این فیلم سینمایی در ایالات متحده، با اکران این فیلم در سینما‌های سراسر جهان همزمان خواهد بود. از جمله این کشور‌ها می‌توان به انگلیس، استرالیا و برخی کشور‌های اروپایی و آسیایی اشاره کرد. فیلم جدید راسل کرو، اولین فیلمی است که با فروکش کردن شیوع کرونا به صورت گسترده در سینما‌های جهان اکران می شود.

فیلمنامه «نامتعادل» توسط کارل السورث، نویسنده فیلم‌های «آشفته» و «چشم قرمز» نگاشته شده است. تهیه‌کنندگی آن را نیز لیزا الزی که سابقه حضور در فیلم‌هایی مثل «قلمرو بهشت» و «مبارز» را داشته، انجام داده است.

کمپانی سولستیک، برای تولید سه تا پنج فیلم دیگر جهانی هم برنامه ریزی کرده و ۲۰ الی ۸۰ میلیون دلار بودجه برای آن‌ها در نظر گرفته است.

سولستیک، تابستان امسال تولید فیلم سینمایی اکشن و مهیج «خواب آور» به کارگردانی رابرت رودریگز را آغاز خواهد کرد که بن افلک نقش اصلی آن خواهد بود. این کمپانی اخیراً حق نمایش فیلم سینمایی «سقوط ذهن» را هم دریافت کرده که نویسندگی آن را گراهام مور برنده اسکار انجام بر عهده داشت.