محمد دشت گلی به تشریح برنامه های آینده پردیس تئاتر شهرزاد پرداخت.

پایگاه خبری تئاتر: محمد دشت گلی مدیر پردیس تئاتر شهرزاد درباره برنامه ریزی هایی که برای آینده اجراهای این پردیس در نظر دارند گفت: قرار است الهام پاوه از پانزدهم تیرماه اجرای خود را آغاز کند و محمد رحمانیان نیز در حال مذاکره با اداره کل هنرهای نمایشی با هدف همراهی و مساعدت آن ها است تا بتواند طبق صحبت هایی که با هم داشتیم از بیستم یا بیست و دوم تیرماه اجرای خود را شروع کند.

او افزود: البته اجرای محمد رحمانیان منوط به توافق با اداره کل و مذاکراتشان بر سر بحث مالی است چون هزینه تولید برای این نمایش زیاد بوده است و با توجه به اینکه بیشتر از پنجاه درصد سالن را نمی توان پر کرد به طور طبیعی نیاز به همراهی و مساعدت وزارت ارشاد دارد. آن ها قول شفاهی دادند و قرار است قادر آشنا اوایل هفته جواب نهایی را به رحمانیان بدهد تا این کارگردان برای اجراهای خود برنامه ریزی کند.

مدیر پردیس تئاتر شهرزاد بیان کرد: دیگر نمایش هایی که قرار بود در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا داشته باشند اعلام انصراف ندادند و در حال مذاکره و تعیین زمان برای آن ها هستیم.

دشت گلی در پایان با اشاره به اینکه مجموعه تئاتر شهرزاد از یکم تیرماه باز بوده است، عنوان کرد: مجموعه از همان یکم تیرماه باز بود و در کل آماده شروع اجراها و میزبانی از مخاطبان هستیم البته چند گروه تمرین های خود را انجام‌ می دهند همچنین کلاس های آموزشی مهتاب نصیرپور پیش می رود و یک سری فعالیت های این شکلی داریم.

نمایش «روزهای رادیو» به کارگردانی محمد رحمانیان و «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه نژاد است.


منبع: خبرگزاری صبا