سریال «آقازاده» با شروعی ملتهب و جذاب توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

پایگاه خبری تئاتر: قسمت اول سریال آقازاده به طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی از جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ وارد شبکه‌ نمایش خانگی شد.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم‌پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی، با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران «آقازاده» هستند.

همچنین علی زندوکیلی قطعاتی را برای این مجموعه خوانده است. او که پیش از این با اجرای ترانه تیتراژ سریال «بر سر دوراهی» نخستین همکاری‌اش را با حامد عنقا رقم زده بود، در سریال تازه او نیز قطعاتی را اجرا می‌کند.

پایان نسخه‌های فیزیکی در سومین روز پخش

اما پس از گذشت سه روز از پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی و «وی.او.دی.ها» مدیرعامل هنر اول به عنوان پخش‌کننده سریال آقازاده، روز گذشته از  تمام‌شدن نسخه‌های فیزیکی این مجموعه در بازار خبر داد.

مجید محسنی با اشاره به استقبال بیش از تصور از سریال «آقازاده» اظهار کرد: به خاطر استقبال زیاد از «آقازاده» در حالی که ما روز شنبه این سریال را توزیع کردیم، یکشنبه شب محصول اکثر جایگاه‌های ما به اتمام رسیده بود، از آن رو، بلافاصله به تولید و توزیع مجدد سریال در بازار اقدام کردیم.

وی عنوان کرد: پس از اتفاقی که با انتشار قسمت اول «آقازاده» به واسطه حجم استقبال مردم رخ داد، به نظر می رسد پخش دی وی دی دوباره جان خواهد گرفت و امیدواریم این سریال آغازگر مسیری جدید در این عرصه باشد.

پس از پخش سریال «بر سر دوراهی» به‌عنوان سریال نوروزی شبکه دو سیما در سال ۱۳۹۸ که به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی رقم خورد، این دو چهره چهارمین همکاری خود را در «آقازاده» ادامه داده‌اند.

قصه‌ای که  قرار بود با خون تمام شود، باخون شروع شد!

قسمت اول آقازاده با آزادی راضیه از زندان شروع می‌شود. کسی که به محض آزادی افراد نیما (امیر آقایی) به سراغش می‌آیند و می‌خواهند که او را دوباره به راه خودشان بیاورند و وقتی امتناع او را می‌بینند دست به اقدامی عجیب می‌زنند.

این نقطه ورود به زندگی نیما است. آقازاده‌ای خشن، حریص، قدرت‌طلب و بی‌رحم که مال و منال هنگفتی به جیب زده است و در هر کاری از خرید و فروش آثار هنری تا مناقصات دولتی دست دارد و در همه‌ی آن‌ها هم از رشوه دادن، تقلب و زد و بند کردن ابایی ندارد.

نیما از زمانی که متوجه می‌شود جوانی به نام حامد (سینا مهراد) پی‌گیر پیدا کردن رد پای تخلفات نیما است، زنی به نام «مانلی» را مأمور نزدیک شدن به حامد می‌کند و خود از کشور خارج می‌شود.

بازگشت نیما به ایران مصادف می‌شود با روز برگزاری پنجمین حراج بزرگ خاورمیانه و خرید تابلوی تقلبی سهراب سپهری به مبلغ ۶ میلیارد تومان توسط نیما، دستگیری‌اش توسط حامد و روز مراسم عقد حامد.

ستارگان سه نسل در سریالی با ریتم پرسرعت و موضوعی ملتهب

عنقا در آقازاده خیلی زود تکلیف مخاطبان را با شخصیت‌ها و اصل داستان روشن می‌کند تا بتواند  آنان را با فراز و  فرودهای ماجرا درگیر کند.

آغاز جذاب سریال آقازاده و موضوع ملتهب و ریتم پرسرعت آن در کنار  حضور تعدادی از ستارگان  چند نسل بازیگری سینما برگ‌برنده‌هایی بود که از همان قسمت اول توانست نام این مجموعه را در بین مخاطبان مطرح کند.

اینک حامد عنقا و بهرنگ توفیقی به عنوان یک زوج شناخته شده سریال‌ساز ۱۰ سال پس از طراحی و نویسندگی «قلب یخی» با «آقازاده» بار دیگر به شبکه نمایش خانگی بازگشته‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «این قصه با خون تموم می‌شه!». با این حال آقازاده داستان خود را با خون آغاز کرد تا مخاطبان را غافلگیر کند. از باید دید سازندگان «آقازاده» در ادامه این مسیر، این مضمون حساس را به چه سرانجامی خواهند رساند.


منبع: خبرگزاری آنا