در یکی از تصاویر "کریستفر نولان" در حال کارگردانی یک صحنه است و احتمالاً به عوامل دستور می‌دهد که صندلی‌ها را مخفی کنند.

پایگاه خبری تئاتر: برادران وارنر از دو پوستر جدید برای فیلم "تنت" رونمایی کرد. روی این پوسترها علاوه بر درج تاریخ اکران جدید فیلم در ماه آگست، "جان دیوید واشینگتن" و "همزاد" او با یک ماسک اکسیژن دیده می‌شود که به نظر می‌رسد ارتباطی به وارونگی زمان داشته باشد. 

استودیو چند تصویر جدید از فیلم را هم رونمایی کرده که در یکی از آن‌ها واشینگتن در حال حمل یک فنجان نوشیدنی در انبار آثار هنری است و "رابرت پتینسون" و "جک کاتمور-اسکات" او را تعقیب می‌کنند. در تصویر دیگر "سر کنت برانا" الیگارش روس به چشم می‌خورد که همسرش با بازی "الیزابت دبیکی" را به وحشت انداخته. در یکی دیگر از تصاویر "کریستفر نولان" در حال کارگردانی یک صحنه است و احتمالاً به عوامل دستور می‌دهد که صندلی‌ها را مخفی کنند. 

"تنت" ابتدا قرار بود ۱۷ ژوئیه اکران شود اما عرضه‌ی آن به عنوان اولین بلاک‌باستر تابستانی امسال پس از پاندمی کرونا به ۳۱ ژوئیه موکول شد و نولان وعده داد که در ۱۷ ژوئیه فیلم "تلقین" را به مناسبت دهمین سالگرد اکران دوباره عرضه می‌کند. اما بازگشایی سالن‌های دوباره به تعویق افتاد و اکران "تنت" به چهارشنبه ۱۲ آگست (۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۹) موکول شد.

به نقل از 30نما، پیش‌تر گزارش شده بود که نولان برای یک اکران موفقیت‌آمیز به ۸۰ درصد سالن‌های سینمای جهان یا به عبارت دیگر ۳۳.۵۰۰ سالن نیاز دارد. تاریخ بازگشایی سالن‌ها در آمریکا هنوز مشخص نیست اما در بریتانیا قرار است سینه‌ورلد و وو در تاریخ ۳۱ ژوئیه فعالیت خود را ادامه دهند.

اخیراً گزارش شده است که احتمال به وجود آمدن تأخیر دوباره در اکران "تنت" و دیگر فیلم‌های تابستان امسال از جمله "مولان" تا ماه سپتامبر وجود دارد. پیش‌بینی می‌شود برادران وارنر اکران "احضار روح ۳" را از ۱۱ سپتامبر به ۴ ژوئن ۲۰۲۱ موکول کند تا "تنت" به جای آن منتشر شود.