دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی از پخش فیلم اجرای نمایش "آسیدکاظم" به کارگردانی محمود استادمحمد به عنوان برنامه‌ ویژه این دوره از جشنواره خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: داود فتحعلی‌بیگی درباره برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی گفت: در این دوره از جشنواره برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که یکی از این برنامه‌ها پخش فیلم اجرای نمایش "آسیدکاظم" با کارگردانی زنده‌یاد محمود استادمحمد است. به طور حتم دیدن اجرای نمایش "آسیدکاظم" برای خانواده تئاتر و علاقه‌مندان با کارگردانی زنده‌یاد استادمحمد خالی از لطف نیست.

وی درباره تعداد نمایش فیلم اجرای "آسیدکاظم" در ایام جشنواره یادآور شد: هنوز مشخص نیست که این فیلم در چه ایامی از جشنواره آیینی و سنتی و در چند نوبت پخش می‌شود اما به طور حتم یکی از برنامه‌های ویژه ما در این دوره است.

دبیر شانزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شانزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی برگزاری یادواره مرشد ترابی است. همچنین جایزه‌ای به نام زنده‌یاد سعدی افشار نیز در جشنواره مدنظر قرار گرفته است.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی از 22 تا 30 شهریورماه برگزار می‌شود.