پنجشنبه هر هفته، چهار فیلم از تولیدات انجمن با عنوان مجموعه «چهار ایده، چهار فیلم»، ازطریق دو پلتفرم «ودیو» و «هاشور» به نمایش درمی‌آید.

پایگاه خبری تئاتر:  4 فیلم‌ برگزیده انجمن تحت عنوان مجموعه «چهار ایده، چهار فیلم»، پنجشنبه هر هفته از طریق پلت‌فرم‌های هاشور و ودیو برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

مخاطبان با خرید اشتراک ماهیانه در این پلت‌فرم‌ها می‌توانند ١٦ فیلم کوتاه انجمن و سایر آثار کوتاه و مستند موجود در آن‌ها را تماشا کنند.

تاکنون و در اولین هفته اکران، فیلم‌های «باگ» به کارگردانی کیوان محسنی، «پل» ساخته وحید حسن‌زاده، «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی و «بلندگو» ساخته بهنام اسداللهی، توسط انجمن در این سایت‌ها نمایش داده شده‌اند.

همچنین فیلم‌های «من قدیمی هستم» به نویسندگی و کارگردانی مشترک عادل تبریزی و ایران انتظام، «چندش» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی، «مانع بسته شدن درب نشوید» به کارگردانی یاسمین ریزان و «دزدانه» ساخته مهران امیری حسینی از روز پنجشنبه 16 مردادماه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

گفتنی‌است، این فیلم‌ها پس از یک هفته همچنان در آرشیو این وب‌سایت‌ها قرار داشته و علاقه‌مندان در هر به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.