پنج هنرمند به‌عنوان بخشی از یک جشنواره تئاتر در اتریش به مدت دو هفته خود را به‌طور داوطلبانه قرنطینه کردند.

پایگاه خبری تئاتر: پنج هنرمند به‌عنوان بخشی از یک جشنواره تئاتر در شهر لیچوی اتریش به مدت دو هفته خود را به‌طور داوطلبانه قرنطینه کردند.

این هنرپیشگان بخشی از یک گروه نمایش هستند که به مدت ۱۴ روز با قرنطینه خود نمایش «لطفا دست نزنید» را در اتاقک‌های شیشه‌ای به صورت «پرفورمنس» اجرا می‌کنند.

هدف از اجرای این پرفورمنس نشان دادن گوشه‌ای از شرایط قرنطینه‌ در بسیاری از کشورهای جهان به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا عنوان شده است.

هر یک از این هنرمندان در یک اتاقک شیشه‌ای جدا قرار گرفته‌اند و تنها با میکروفن می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند.

آن‌ها تنها برای استحمام و استفاده از سرویس بهداشتی می‌توانند این اتاقک‌های شیشه‌ای را ترک کنند.

مخاطبان و علاقمندان می‌توانند به‌طور شبانه روزی این هنرمندان قرنطینه شده را تماشا کند. این اجرا از اول آگوست آغاز شده و تا پانزدهم همین ماه ادامه خواهد یافت.

شمار مبتلایان کرونا در جهان تاکنون به ۱۹ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۷۴۸ نفر رسیده و از این میان ۱۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۶۷ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

آمریکا با پنج میلیون و ۹۵ هزار و ۵۲۴ مبتلا و ۱۶۴ هزار و ۹۴ قربانی همچنان درصدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است.