در آستانه بزرگداشت هشتادمین سالگرد دانشگاه تهران طی مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه تهران و شماری از استادان، مدیران، هنرمندان و دانشجویان تئاتر ضمن آغاز بازسازی و تعمیرات اساسی تالار مولوی از نقشه جدید این تالار دانشگاهی پرده‌برداری شد.

پایگاه خبری تئاتر: دکتر جعفر گل‌محمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و رئیس شورای سیاستگذاری تالار مولوی ضمن خوشامدگویی، گزارش مختصری درباره ضرورت بازسازی تالار مولوی و مراحل اجرای تعمیرات آن ارائه و سپس امیر حسین حریری مدیر تالار مولوی گزارشی از مراحل پیشرفت کار را ارائه کرد.

در ادامه مراسم، محمودعزیزی، استاد دانشکده هنرها و پیشکسوت تئاتر، حسین سحرخیز، اصغر همت، ستاره اسکندری، مجید سرسنگی؛ استاد دانشگاه و مدیرعامل خانه هنرمندان، مهندس علیاری، استاد دانشگاه و مدیرکل مالی دانشگاه به بیان دیدگاه‌های خود در مورد تالار مولوی پرداختند.

در ادامه برنامه از نقشه جدید تالار مولوی توسط رئیس دانشگاه تهران و معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پرده برداری شد.

در پایان مراسم، شرکت‌کنندگان از تالار مولوی بازدید و در جریان مراحل بازسازی قرار گرفتند و کارشناسان فنی به ارائه توضیحات درباره روند بازسازی پرداختند.

شایان ذکر است که در این مراسم شماری از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه؛ شامل دکتر خضری مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر معصومی؛ معاون پژوهشی، دکتر جمشیدیها؛ معاون فرهنگی، دکتر به‌نژاد؛ معاون دانشجویی، دکتر قهرمانی؛ معاون بین الملل، دکتر ضیاءهاشمی؛ معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر میرزایی؛ مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران، خانه هنرمندان و تعداد زیادی از هنرمندان و اساتید برجسته نیز در این مراسم حضور داشتند.