مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر در سالن استاد سمندریان به تماشای نمایش «اسموکینگ روم» به کارگردانی سعید زارعی نشست.

پایگاه خبری تئاتر: «مجید رجبی معمار» مدیر عامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر در حالی شامگاه پنجشنبه 30 مرداد ماه در سالن استاد سمندریان میهمان نمایش «اسموکینگ روم» به کارگردانی سعید زارعی شد که با ابراز خرسندی از بازگشایی مجدد این مجموعه تئاتری علی‌رغم مشکلات عدیده مالی و اقتصادی موجود دراین روزهای سخت کرونایی، اهتمام گروه‌های جوان برای رونق تئاتر کشور را ستود و گفت: این روزها علی‌رغم مشکلات شدید مالی و عدم هرگونه درآمد و حمایتی که سالن‌های تئاتری ازجمله تماشاخانه ایرانشهر را نیز درگیر کرده است سعی کردیم چراغ تئاتر را روشن نگه‌داریم.

وی ادامه داد: از طرفی نقش جوانانی که بدون محاسبات اقتصادی حاضر شدند آستین بالا زده و به میدان بیایند نیز وصف‌ناشدنی است و با وجود چنین جوانانی می‌توان به آینده روشن و درخشان تئاتر کشور امیدوار شد.

رجبی معمار همچنین با تأکید مجدد بر شرایط نامساعد و اقتصادی در حوزه فرهنگ و هنر اظهار داشت: اوضاع اقتصادی در عرصه فرهنگ و هنر بسیار نامساعد است و در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته‌ایم، اما در تماشاخانه ایرانشهر و با وجود هنرمندان جوان سعی و اهتمامان را بر روشن نگه‌ داشتن چراغ تئاتر و سالن‌های تئاتری کشور با تحمل همه این مشقات گذاشته‌ایم.

رئیس تماشاخانه ایرانشهر اظهار داشت: در کنار ناخرسندی‌های فراوانی که ویروس کرونا به این حوزه وارد کرده است باعث شد نسل جدیدی از هنرمندان به‌ویژه در عرصه تئاتر ظهور و بروز پیدا کنند که در آینده از آن‌ها بسیار خواهیم شنید، هنرمندانی که در سخت‌ترین شرایط ضرر و زیان مالی را به جان خریدند و خوش درخشیدند و باید دست‌مریزاد و خدا قوت به تک‌تک آن‌ها گفت و ما نیز در تماشاخانه ایرانشهر از هر کمکی به ایشان دریغ نخواهیم کرد.
 
نمایش «اسموکینگ روم» با بازی امیر امرایی‌نیا، محمدامین افشار، مریم بهمن‌پور، الهه پورسند، سویل جعفری، مهبد جهان‌نوش، فاطمه حسین‌زاده، فرناز حسینمردی، سعید زارعی، مرتضی سالاری، فاطمه صادق، علیرضا صمدزاده، بیتا طالشی و آهو قلندر همه‌روزه ساعت 19 به مدت یک ساعت در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.


منبع: خبرگزاری فارس