جسیکا چستین بازیگر نامزد اسکار در یک مینی سریال برای شبکه پارامونت جلوی دوربین می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: پارامونت نتورک و اسپکتروم با همکاری هم سریالی تهیه می‌کنند که جسیکا چستین در آن در نقش تامی وینِت اسطوره موسیقی کانتری آمریکا بازی می‌کند.

این سریال که پس از ۹ ماه کش و قوس، اکنون با عنوان «جورج و تامی» در دست تولید قرار گرفته است، با تمرکز بر زوج قدرتمند عرصه موسیقی محلی آمریکا یعنی وینت و جورج جونز که با همکاری هم شماری از مهمترین‌های موسیقی همه تاریخ را شکل دادند، ساخته می‌شود.

سریال «جورج و تامی» اقتباسی است و با اقتباس از کتاب «سه تای ما: بزرگ شدن با تامی و جورج» نوشته دختر این زوج جورجت جونز ساخته می‌شود.

ابی سیلیوا نویسنده فیلمنامه سریال است.

وینت که به عنوان بانوی اول موسیقی کانتری آمریکا شناخته می‌شود سازنده و خواننده شماری از مشهورترین ترانه‌های آمریکا و پرفروش‌ترین ترانه‌های سینگل یک خواننده زن است. او ۲۰ ترانه شماره یک در فهرست موسیقی دارد. ازدواج وی با جونز سوپراستار موسیقی کانتری در سال ۱۹۶۹ نیز این خلاقیت را درخشان‌تر کرد.

جسیکا چستین در آغاز فعالیت‌هایش در چندین برنامه تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده بود، اما در ۱۰ سال اخیر تمرکزش بر فیلم‌های سینمایی بوده است. او نامزدی اسکار را برای بهترین بازیگر زن برای «کمک» و بهترین بازیگر زن مکمل برای «۳۰ دقیقه نیمه شب» به دست آورد. «بازی مالی»، «فصل دو» و «دوشیزه اسلون» دیگر فیلم‌های اخیر وی است.