مجید برزگر کارگردان تیزر نمایش "سیندرلا" به کارگردانی جلال تهرانی از حضور بهنوش طباطبایی بازیگر نقش سیندرلا در زیر آب برای گرفتن صحنه‌های تیزر و اینکه ناصر طهماسب گفتارمتن(نریشن) این تیزر را گفته است، خبر داد. شما می‌توانید این تیزر را در همین خبر ببینید

 پایگاه خبری تئاتر:  مجید برزگر مستندساز، نویسنده و کارگردان سینما درباره ساخت تیزر نمایش "سیندرلا " به کارگردانی جلال تهرانی که به تازگی اجرای خود را در سالن اصلی تئاتر شهر آغاز کرده است گفت: طی صحبت‌هایی که با تهرانی داشتم وی از من خواست تا تیزر تبلیغاتی نمایش "سیندرلا " را بسازم که من هم پذیرفتم. رویکردهایی که تهرانی در تئاتر دنبال می کند برای من کاملا شناخته‌شده هستند. تهرانی تئاترهایش را به شیوه تجربی اجرا می کند بنابراین من نیز تصمیم گرفتم در ساخت این تیزر تبلیغاتی رویکردی متفاوت از سایر تیزرها و آنونس هایی که معمولا برای تئاتر ساخته می شود در پیش بگیرم. معمولا آنونس‌هایی که برای نمایش های روی صحنه ساخته می شود ساختاری یکسان دارند و بازیگران کار در دکور نمایش درباره اثر صحبت می کنند.

برزگر با اشاره به اینکه جلال تهرانی برای ساخت این تیزر به او آزادی عمل داده است، بیان کرد: او توصیه خاصی نکرد اما عنوان کرد که مایل است حال و هوایی از نمایش در این تیزر مد نظر قرار گیرد بنابراین در ساخت این تیزر ترجیح دادم مفهوم کلی نمایش را در نظر بگیرم اما اجرای این تیزر از اثر تئاتری مجزاست و خودش به ذات می تواند یه عنوان یک اثر 70 ثانیه‌ای جذاب و برای بیننده کنجکاوی برانگیز باشد. تهرانی در آثارش شاخص های تئاتر تجربی را دارد من نیز تلاش کردم این تیزر را بازیگوشانه بسازم اما از خود نمایش تاثیر نگرفتم.

این کارگردان سینما در ادامه با اشاره به نحوه تولید این تیزر گفت: احساس کردم که اگر کل این تیزر زیر آب تصویربرداری و از چند عنصر اصلی نمایش استفاده شود هم مفهوم مد نظر تهرانی به تماشاگر القا می شود و هم کار متفاوتی از آب درخواهد آمد بنابراین از بهنوش طباطبایی که نقش سیندرلا را در نمایش بر عهده دارد خواهش کردم که در یک صحنه از او زیر آب تصویر بگیریم.

به گفته وی، مفهوم اصلی نمایش "سیندرلا "درباره شایعه است و اینکه شایعه چقدر می تواند در قضاوت آدم ها نسبت به یکدیگر تاثیر بگذارد. بنابراین از تعدادی چاقو که مثل شایعه تکثیر شده و اطراف سیندرلا را گرفته‌اند برای بیان مفهوم مورد نظر استفاده شده است.