در حالی که حضور نیکلاس کیج در «وزن غیرقابل تحمل استعداد عظیم» تایید شده، تیفانی هدیش در این فیلم به وی پیوسته است.

پایگاه خبری تئاتر: تیفانی هدیش در فیلم کمدی متفاوت «وزن غیرقابل تحمل استعداد عظیم» محصول لاینزگیت به نیکلاس کیج ملحق شده است. در این فیلم نیکلاس کیج نقش خودش را بازی می‌کند.

این فیلم، که انتظار می‌رود از فصل پاییز مراحل تهیه‌اش آغاز شود، داستان شخصیت کیج را به عنوان یک بازیگر تصویر می‌کند که برای شرکت کردن در مهمانی تولد یکی از بزرگ‌ترین هوادارانش که میلیاردر و همچنین رییسی خلافکار هم هست، یک میلیون دلار قبول می‌کند. نقش شخصیت میلیاردر را پدرو پاسکال بازیگر «بازی تاج و تخت» و «نارکوز» ایفا می‌کند.

وقتی ناگهان اوضاع به شدت خطرناک می‌شود، کیج مجبور می‌شود در حد و اندازه‌های افسانه‌ای خودش روی پرده سینما ظاهر شود و برای نجات دادن جان خود و عزیزانش، روحیه معروف‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی خود را به کار ببرد.

هدیش نقش شخصیت ویوین را بازی می‌کند، یک مامور دولتی سرکش که نیکلاس کیج ابرستاره را مجبور می‌کند به عنوان مامور مخفی دولت وارد عمل شود. این آخرین تلاش دیوانه‌وار و بدون حمایت دولتی او برای گیر انداختن یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های جنایی در اروپا است.

تام گورمیکن این فیلم را از روی فیلمنامه‌ای که خودش در همراهی با کوین اتن نوشته، کارگردانی می‌کند.

کوین تورن، کریستین بور، مایک نیلون، جیمز مایرز و بریدی فوجیکاوا از سمت استودیو ناظران و تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

هدیش قرار است در پروژه بعدی خود در فیلم کمدی مستقل «امروز اینجا» کنار بیلی کریستال نقش‌آفرینی کند و بعد از آن در فیلم تریلر «مقابل کارت» محصول فوکوس فیچرز ظاهر می‌شود.