بازیگران جدیدی به فیلم سینمایی جدید استیون سودربرگ، کارگردان فیلم «شیوع» پیوستند.

پایگاه خبری تئاتر: کمپانی‌های HBO Max و برادران وارنر سازنده‌های فیلم جدید درام و جنایی استیون سودربرگ به نام «بدون هیچ حرکت ناگهانی» هستند که ستارگان جدیدی برای بازی در آن انتخاب شده اند.

دیوید هاربر، نوا جوپ و برندان فراسر به جمع بازیگرانی مثل دان چیدل و بنیسیو دل تورو پیوستند که قبلا حضورشان در این فیلم سینمایی تایید شده بود. فیلمنامه این پروژه توسط اد سلیمان که سابقه نگارش فیلم «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند» با بازی کیانو ریوز را در کارنامه دارد، نوشته شده است. کیسی سیلور هم تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارد.

این پروژه با نام «کلید مرگ» شناخته می‌شد. تولید این فیلم سینمایی پس از توقف در ماه می‌دوباره در دیترویت آمریکا، جایی که بازیگران و عوامل تحت محدودیت‌ها و شیوه‌های بهداشتی مرتبط به کووید ۱۹ هستند آغاز خواهد شد. دیگر صحبتی از پیوستن سباستین استان و جورج کلونی به این پروژه وجود ندارد.

این پروژه بخشی از قرارداد سه ساله سودربرگ با کمپانی HBO است. او پیش از این در سریال درام «بگذارید همه آن‌ها صحبت کنند» همکاری کرده بود.

سودربرگ که کارگردان فیلم سینمایی «شیوع» است، در چند ماه اخیر همزمان به شیوع ویروس کرونا و شباهت فیلمش با این موضوع مورد توجه قرار گرفته بود.