ابراهیم داروغه‌زاده با انتشار متنی در فضای مجازی با تشکر از مدیران سازمان سینمایی، اهالی سینما و رسانه از خداحافظی با مدیریت جشنواره فیلم فجر پس از سه سال حضور سخن گفت.

پایگاه خبری تئاتر: ابراهیم داروغه‌زاده با انتشار متنی در فضای مجازی با تشکر از مدیران سازمان سینمایی، اهالی سینما و رسانه از خداحافظی با مدیریت جشنواره فیلم فجر پس از سه سال حضور سخن گفت و از آنها حلالیت خواست.

در پیام اینستاگرامی ابراهیم داروغه زاده آمده است:

«با حکم دکتر انتظامی، دوست و برادر خوبم سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد، مسئولیت دبیری سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را پدیرفتند و این بار مسئولیت سنگین از دوش من برداشته شد. سه دوره پیاپی افتخار خادمی اهالی نازنین سینما را در دبیرخانه فجر بر عهده داشتم.

در این سال‌ها آن‌چه سختی‌ها و مرارت‌های دبیری جشنواره را به شیرینی تبدیل می‌کرد همنشینی و مصاحبت با ده‌ها فیلمساز و سینماگر عزیزی بود که یا به عنوان داور و هیات انتخاب در کنارشان بودم یا با فیلم‌های خوب‌شان گرمابخش بزرگترین رویداد سینمایی ایران بودند.

از همه سینماگران و خبرنگاران سینمایی که در این سه سال بیشترین لطف و محبت را به بنده داشتند و من را در جمع خود به گرمی پذیرفتند سپاس‌گزارم و اگر قصوری ناخواسته از طرف بنده و تیم اجرایی جشنواره سر زده از همه حلالیت می‌طلبم. قدردان آقایان حیدریان و انتظامی که اعتماد کردند و این مسئولیت سنگین را بر عهده بنده گذاشتند، هستم.

در پایان از مدیران عزیز اجرایی جشنواره که بیشترین لطف و محبت را به من داشتند و با زحمات شبانه‌روزی و با کم‌ترین چشمداشت مالی با تمام وجود در خدمت جشنواره بودند، تشکر می‌کنم.