در حالی که فیلم «بورات۲» کاملا مخفیانه ساخته شده با انتشار تریلر فیلم به نظر می‌رسد ساشا بارون کوهن قصد دارد در آستانه انتخابات ۲۰۲۰، در این رویداد تاثیرگذار شود.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم جدید ساشا بارون کوهن که در ادامه «بورات» سال ۲۰۰۶ ساخته شده پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ۲۳ اکتبر (۲ آبان) در آمازون به نمایش درمی‌آید.

آمازون با انتشار تریلر فیلم برای نخستین بار صحنه‌هایی از فیلم جدید «بورات» را که به صورت کاملاً مخفیانه ساخته شده، آشکار کرد.

فیلم «بورات ۲» با عنوان «بورات: فیلم سینمایی بعدی» بار دیگر ماجراهای «بورات» را به عنوان یک ژورنالیست قزاق تصویر می‌کند و ساشا بارون کوهن مثل فیلم قبلی در این نقش ظاهر شده است. وی در این فیلم با آمریکای محافظه‌کار رو در رو شده و سیاستمداران جمهوری‌خواه را به چالش گرفته است.

این فیلم را جیسون وولینر کارگردانی کرده و تریلر نشان می‌دهد که بورات همراه دخترش از قزاقستان به آمریکا می‌رود تا یک ماموریت ویژه را انجام دهد که بخشی از آن حضوری غافلگیرکننده در سخنرانی مایک پنس است. کوهن با لباس مبدل به شکل ترامپ درآمده که عروسکی نیمه برهنه و بزرگ را روی شانه‌هایش حمل می‌کند و به مایکل پنس می‌گوید: این را برای تو آورده‌ام. این در حالی است که معاون رییس جمهوری می‌خواست در میان جمعیت صحبت کند.

در بقیه تریلر این کمدین توسط پلیس روی زمین کشیده می‌شود، در صحنه‌ای دیگر برای خرید لباس برای هالووین بیرون می‌رود و در بخشی دیگر برای فرار از ویروس کرونا به یک شهر کوچک روستایی می‌رود. وی در این صحنه‌ها از دشمنی شدید جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها می‌گوید.

همزمان با انتشار این تریلر آمازون برای بازاریابی فیلم در رسانه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام حسابی به نام بورات ساگدیف و نیز «دولت رسمی قزاقستان» راه‌اندازی کرده است.

این فیلم که دنباله‌ای بر «بورات» است به صورت مخفیانه در طول تابستان فیلمبرداری شده و فیلمنامه آن توسط کوهن، آنتونی هاینس، دن سوویمر و پیتر بینهام نوشته شده است. کوهن و ایرینا نوواک بازیگران فیلم هستند.

قسمت اول «بورات» در سال ۲۰۰۶ با موفقیت همراه بود و بیش از ۲۶۰ میلیون دلار فروش کرد و کوئن نیز برای بازی در این فیلم برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد.

فیلم جدید «بورات» یکی از نخستین فیلم‌هایی بود که در دوران کرونا ساخته شد و با رعایت نکات بهداشتی و گاه در شرایط خطرناک جلوی دوربین رفت.