تهیه‌کننده «آقای سانسور» ضمن ابراز رضایت از وضعیت نمایش این فیلم در شرایط فعلی، از احتمال اکران آنلاین این فیلم خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: غلامرضا گمرکی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده درباره وضعیت اکران فیلمش گفت: در این شرایط که فیلم‌های گردن‌کلفت‌تر از «آقای سانسور» در حال اکران است، فروش فیلم ما خوب بوده است.

وی ادامه داد: ما ۱۰۰ سالن سینما در تهران و شهرستان‌ها داریم و من در مجموع از شرایط اکران فیلم راضی هستم.

وی با اشاره به نگرانی‌های مردم برای رفتن به سینما بیان کرد: آیا این عاقلانه است که برای هر نفر ۲۰ هزار تومان خرج کنند و به سینما بروند و درنهایت با یک فرد ناقل ویروس برخورد داشته باشند؟ من هم برای پیگیری شرایط سالن‌ها به سینما نمی‌روم، بلکه سرمایه‌گذار فیلم می‌رود و به من گزارش می‌دهد اما خبر دارم که پروتکل‌های بهداشتی در سینماها به شدت اعمال می‌شود.

این تهیه‌کننده سینما در پاسخ به پرسشی درباره تیزرهای تلویزیونی فیلم «آقای سانسور» اظهار کرد: من از سال ۴۶ که وارد مطبوعات شدم، هیچوقت دوران خوبی را در تلویزیون ندیدم، به جز دوران مهندس ضرغامی. الان هم افرادی در تلویزیون هستند که به مسائل وارد نیستند و از تیزر فیلم‌ها ایراد می‌گیرند و آن‌ها را پخش نمی‌کنند.

وی ادامه داد: «آقای سانسور» در کشور بیگانه و در شبکه منوتو به شکل غیرقانونی تبلیغ می‌شود، اما صداوسیما تیزر آن را پخش نمی‌کند.

گمرکی درباره تبلیغ در شبکه منوتو عنوان کرد: من وظیفه تبلیغات فیلم را برعهده ندارم. من پروانه ساخت گرفتم و بالای سر عوامل بودم تا فیلم ساخته شد و در انتها هم پروانه نمایش و مالکیت را اخذ کردم.

تهیه‌کننده «آقای سانسور» در پایان درباره احتمال ورود این فیلم به چرخه اکران آنلاین گفت: درباره اکران آنلاین هم صحبت شده است، منتهی هنوز سرمایه‌گذار تصمیم نگرفته است.


منبع: خبرگزاری صبا