فراخوان «مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک» مختص عکس‌هایی که در بازه زمانی اول اردیبهشت ۹۵ تا اول دی ۹۹ از نمایش‌های عروسکی اجراشده در داخل کشور گرفته شده باشند، منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: فراخوان «مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک» منتشر شد.

این رویداد که به مدیریت امیر عابدی برگزار می‌شود مختص عکس آن دسته از نمایش‌های عروسکی است که در بازه زمانی اول اردیبهشت ۹۵ تا اول دی ۹۹ در داخل کشور، در قالب اجرای عمومی، جشنواره‌ها یا دیگر رویدادهای داخلی روی صحنه رفته باشد.

فرآیند ثبت تقاضای شرکت در «مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک» از طریق تارنمای https://tehranmobarak.theater.ir/  صورت می‌گیرد و مهلت ثبت نام تا ششم دی‌ماه ۹۹ است.

متقاضیان می‌بایست ابتدا آثار خود را بر روی لوح فشرده از طریق پست پیشتاز یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند و پس از دریافت کد رهگیری، از طریق تارنمای ذکرشده اقدام به ثبت نام کنند.

دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در تهران، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، کوچه مهبد، پلاک ۱۰، طبقه دوم قرار دارد.

فراخوان «مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک»

در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و صیانت از سلامت گروه‌های نمایشی و مخاطبان، بیشتر بخش‌های هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در اسفندماه سال جاری، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار می‌شود.