نمایش "پوزه چرمی" به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی جمعه 24 مرداد در میان استقبال تماشاگران به اجرای خود در تالار سایه تئاتر شهر پایان داد و نمایش "سوء تفاهم" به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شده و در روزهای آینده ساعت 21 به صحنه خواهد رفت.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش "پوزه چرمی" به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی جمعه 24 مرداد در میان استقبال تماشاگران به اجرای خود در تالار سایه تئاتر شهر پایان داد.

این اثر نمایشی که از 19تیرماه اجرای خود را در تالار سایه تئاتر شهر آغاز کرده بود سرانجام با 29 اجرا از این تالار نمایشی خداحافظی کرد. بهار کاتوزی و محمد ولیزادگان بازیگران این اثر نمایشی بودند.

از سه‌شنبه 28 مرداد نمایش "در همین نزدیکی" به کارگردانی جلال تجنگی از آثار منتخب جشنواره بین المللی تئاتر فجر سال گذشته در تالار سایه میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

تمدید اجرای نمایش "سوء تفاهم" تا آخر مرداد

نمایش "سوء تفاهم" به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شده و در روزهای آینده ساعت 21 به صحنه خواهد رفت.

به دلیل استقبال مخاطبان، این نمایش تا پایان مرداد به مدت یک هفته به اجراهای خود ادامه خواهد داد و ساعت اجرای نمایش از ساعت 19 به ساعت 21 تغییر پیدا کرده است.

این نمایش از 31 تیرماه آغاز شده و هر شب ساعت 19 در سالن زنده‌یاد شکیبایی تماشاخانه‌ سه‌نقطه پذیرای مخاطبان است.

نمایش "سوء تفاهم" نوشته آلبر کامو و ترجمه‌ خشایار دیهیمی است که محمد مهدی شاهی کارگردانی آن را برعهده دارد و فرزانه زینتی، سحر ستوده، یاسمین فهبد، امیر ساعتچی و محمدمهدی شاهی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.