معاون وزیر ارشاد در امور هنری روز گذشته یکشنبه 26 مردادماه برای اطلاع از روند پیشرفت امور ، با مرضیه برومند – دبیر جشنواره – و اعضای دبیرخانه جشنواره نمایش عروسکی دیدار کرد.

پایگاه خبری تئاتر: علی مرادخانی طی دیداری که به منظور اطلاع از مشکلات احتمالی در برگزاری جشنواره، به عمل آورد؛ در جریان تمرین گروه­های نمایشی شرکت کننده قرار گرفت.

در این دیدار که همزمان با ملاقات دبیر جشنواره و نماینده هیأت انتخاب با برخی از کارگردانان پذیرفته شده در دبیرخانه جشنواره صورت گرفت؛ آرش دادگر – عضو هیأت انتخاب جشنواره – به ارایه گزارشی از نحوه انتخاب و کیقیت آثار شرکت کننده و حضور پرشور نسل جوان و خلاق نمایش عروسکی در این دوره از جشنواره، پرداخت.

مرضیه برومند نیز ضمن تشکر از حضور علی مرادخانی با بیان این نکته که کارهای این دوره جشنواره به خوبی پیش می‌رود؛ گفت: هنرمندان شرکت کننده در تلاشند تا اثر خود را با بهترین کیفیت هنری در زمان مقرر ارایه کنند اما نسبت به زمان، کمی عقب هستیم که باتلاش هنرمندان و اعضای ستاد اجرایی جشنواره، این فاصله به سرعت در حال پرشدن است.

علی مرادخانی با قدردانی از هنرمندان شرکت کننده، اعضای هیأت انتخاب و اعضای ستاد اجرایی، اظهار داشت: خوشبختانه با وجود خانم برومند، که سابقه خوبی در حوزه نمایش عروسکی دارند و تیم حرفه‌ای که در بخشهای مختلف انتخاب کرده‌اند، همه امور به خوبی پیش خواهدرفت و مطمئنم این دوره، شاهد برگزاری جشنواره‌ای درخور و شایسته در عرصه نمایش عروسکی خواهیم بود.

پانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک به دبیری مرضیه برومند از 22 تا 29 شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.