فیلم کوتاه «سس اضافه» به کارگردانی علیرضا قاسمی در بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم ماینتس آلمان به رقابت خواهد پرداخت.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم کوتاه «سس اضافه» به کارگردانی علیرضا قاسمی و محصول کشورهای آلمان و ایران در بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم ماینتس آلمان به رقابت خواهد پرداخت.

جشنواره‌ ماینتس هر ساله در ماه نوامبر (آبان) در شهر ماینتس برگزار می‌شود و یکی از معتبرترین جشنواره‌های کشور آلمان و قدیمی‌ترین جشنواره ایالت راینلاند-فالتس به حساب می‌آید. این جشنواره‌ امسال به دلیل شرایط کرونا به شیوه آنلاین برگزار می‌شود و فیلم «سس اضافه در بخش کوتاه (فیلم‌های متفاوت) با ۷ فیلم دیگر به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه‌ داستان «سس اضافه» آمده است: «هانس چند ساعت قبل از افتتاح تئاتری که در آن بازی می‌کند دست به خودکشی زده، او در برزخ با فرشته‌ شکمویی گیر افتاده است و تمام تلاشش را می‌کند تا به دنیای زندگان بازگردد.»

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: آنتونیو لالو، بن جانسن، نویسنده و کارگردان: علیرضا قاسمی، تهیه‌کنندگان: آدرین برویه، فرانسیس والتر، السا پایین، مدیر فیلمبرداری: کریستین نویربرگر، مایکل ترون، تدوین: ماکسیمیلیان مرش، ارنست لاتیک. تهیه‌شده در مدرسه بادن-ورتمبرگ آلمان.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید