تهیه‌کننده سینما گفت: همین که تعدادی از فیلم‌ها اکران شود و نام جشنواره در کنار آن قرار بگیرد، اتفاق درست و خوبی رقم خورده است.

پایگاه خبری تئاتر: سید ابراهیم عامریان تهیه کننده سینما با بررسی مطالبی که در نشست خبری دبیر جشنواره فیلم فجرمطرح شد و نوع برگزاری این رویداد، گفت: اگر بخواهیم جشنواره را مانند سال‌های قبل برگزار کنیم، تصمیم اشتباهی گرفته ایم. البته شعاری داریم که سینما باید زنده بماند و چرخه آن بچرخد. جشنواره‌ها می‌توانند چنین پیامی را برسانند. 

تهیه کننده فیلم سینمایی «انفرادی» بیان کرد: همین که تعدادی از فیلم‌ها اکران شود و نام جشنواره در کنار آن قرار بگیرد اتفاق خوبی رقم خورده است.

در چنین شرایطی برگزاری جشنواره با حضور داوران کفایت می‌کند؛ چراکه از صرف هزینه‌ها جلوگیری می‌شود، سلامت آدم‌ها حفظ خواهد شد و جشنواره‌ای جمع و جور با هدف زنده ماندن سینما پیش خواهد رفت. 

عامریان در پایان عنوان کرد: این روزها مشکلات فراوانی در بخش سینماداران، اهالی سینما و فیلمسازانی که فیلمشان روی دستشان مانده وجود دارد. 

با این شرایط جشنواره جایگاهی در میان هزینه‌های موجود ندارد، اما حضور این رویداد فرهنگی هنری، خیلی مثبت خواهد بود؛ به شرطی که هزینه‌های اضافه‌ای در برگزاری آن نباشد.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان