کارگردان نمایش «ابرهای باران‌زا» گفت: از مسئولان می‌خواهم که به گروه‌های جوان و با استعداد توجه بیشتری کنند و تنها حضور بازیگران چهره آنان را ترغیب به حمایت نکند. هنرمندان واقعی تئاتر با سختی چراغ تئاتر را روشن نگاه داشته‌اند.

پایگاه خبری تئاتر:  مانلی حسین‌پور، کارگردان نمایش «ابرهای باران‌زا» درباره اجرای این نمایش گفت: اجراهای ما از امروز، دوم شهریور ماه آغاز می‌شود. داستان نمایش در رابطه با یک دلقک پیر است که سیرکی ورشکسته را اداره می‌کند؛ ما در این نمایش می‌خواهیم در مورد عشق‌های نافرجام و اتفاقات خوب و بدی که برای این افراد رخ داده است صحبت کنیم.

وی در مورد تغییرات نمایشی نسبت به اجرای آن در جشنواره تئاتر فجر گفت: علاوه بر اینکه بازیگران نمایش تغییر کرد‌ه‌اند، به دلیل کوچک شدن سالن ما نسبت به اجرای جشنواره مجبور شدیم بیشتر از وسایل استفاده کنیم. دکور قبلی نمایش که بزرگ هم بود هیچ کارایی در این صحنه ندارد، در ضمن این تغییرات باعث شد که در میزانسن‌ها و کارگردانی نمایش هم تغییراتی ایجاد شود و فضای کار به سمت سورئال پیش برود.

حسین‌پور با اشاره به نبود نوبت اجرا برای نمایش «ابرهای باران‌زا» گفت: هیچ یک از سالن‌های نمایشی که مناسب دکور نمایش نیز بودند به ما نوبت اجرا ندادند و پس از دو سال انتظار اجرا با تغییراتی در شیوه اجرای نمایش به اداره تئاتر آمدیم. به سالن ایرانشهر نیز پیشنهاد اجرا دادیم که اصلا قبول نمی‌کردند، چرا که در این سالن یا باید بازیگران چهره داشته باشید یا رابطه قوی، وگرنه اینکه یک گروه جوان اثری هنری را خلق کرده است برایشان اهمیتی ندارد.

این کارگردان جوان تئاتر با بیان اینکه هنوز هیچ قراردادی با ما بسته نشده است، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی در تئاتر در حال رخ دادن است، اما امیدوار هستیم به اجرا در سالن خانه نمایش که یک سالن دولتی است برسیم تا شاید از این طریق بتوانیم کمک هزینه‌ای را دریافت کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: از مسئولان، به ویژه مدیران سالن‌ها می‌خواهم که به گروه‌های جوان و با استعداد توجه بیشتری کنند و تنها حضور بازیگران چهره آنان را ترغیب به حمایت نکند، بازیگران چهره به اندازه دیده می‌شوند و درآمد دارند، اما این هنرمندان واقعی تئاتر هستند که با کم‌ترین درآمد و گاهی بی هیچ درآمدی چراغ تئاتر را روشن نگاه داشته‌اند. متاسفانه این روزها سالن‌ها مناسب و بزرگ به جوانان و هنرمندان تئاتری واقعی نمی‌رسد.

 نمایش «ابرهای باران‌زا» به نویسندگی علی حاتمی‌نژاد و بازی سروش طاهری، بهروز سروعلیشاهی، آرش تبریزی، مانلی حسین‌پور، امید علیزاده و فائزه مجاهد‌طلب از امروز دوم شهریور ماه ساعت 18:30 در خانه نمایش اداره تئاتر به نشانی میدوان فردوسی، خیابان موسوی، کوچه محمدآقا روی صحنه می‌رود.