نتفلیکس برای سال آینده میلادی برای هر هفته یک فیلم سینمایی جدید اکران می‌کند که شامل آثاری از بازیگران معروف مثل لئوناردو دی کاپریو و دواین جانسون می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: کمپانی نتفلیکس روز سه شنبه اعلام کرد در سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۰ فیلم سینمایی جدید را برای مخاطبان خود در آمریکای شمالی نمایش خواهد داد که در ژانر‌های مختلفی مثل کمدی، درام، خانوادگی، و دیگر ژانر‌ها خواهند بود.

این لیست فیلم‌های نتفلیکس شامل فیلم جنایی و هیجان انگیز «هشدار قرمز» نیز می‌شود که بازیگرانی مثل رایان رینولدز، گل گدوت و دواین جانسون در آن بازی می‌کنند. این اثر یکی از آثار اکشن این کمپانی است. «ارتش مردگان» زامبی محور به کارگردانی زک اسنایدر هم دیگر فیلم مهم این شرکت است. چندین فیلم کمدی هم در این لیست قرار دارند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به «به بالا نگاه کن» اشاره کردو لئوناردو دی کاپریو، جنیفر لارنس، تیموتی شالامی، تایلر پری و مریل استریپ بازیگران آن هستند.

تمامی این فیلم‌ها به غیر از ۴ فیلم برای مشترکان نتفلیکس در بیش از ۱۹۰ کشور در دسترس قرار می‌گیرد. ۱۰ مورد از این فیلم‌ها در زبانی به جز زبان انگلیسی هستند. آثار دیگری هم در بازار‌های خارج از ایالات متحده منتشر خواهند شد.

نتفلیکس برای افزایش مشترکان و بازدید خود با سرویس‌های تازه تاسیس کمپانی‌های اپل و والت دیزنی رقابت می‌کند. این رقابت به دلیل آنکه سینما‌ها به واسطه شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند، بیش از پیش پرتنش شده است چرا که مخاطبان به دنبال سرگرمی هستند.

فیلم‌هایی که نتفلیکس برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شامل ۱۸ فیلم درام، ۹ فیلم در ژانر هیجانی، ۸ فیلم انیمیشنی و ۸ فیلم در ژانر عاشقانه می‌شود.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید