بهاره رهنما با اشاره به اجرای پرفورمنس "مالیخولیای محبوب من" در یک گالری نقاشی با روخوانی نمایشنامه توسط بازیگران شناخته شده از اجرای نمایش "اعترافات یک عشق" در زمستان امسال در فرهنگسرای نیاوران خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:  بهاره رهنما بازیگر و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیتش گفت: اجرای پرفورمنس"مالیخولیای محبوب من" از چهارشنبه 13 شهریور ماه در کارگاه نمایش باران آغاز شده است. این اثر سه اپیزود داستانی دارد که در نمایشگاهی روخوانی می‌شوند. در واقع این کار تلفیقی از ماسک و روخوانی قصه است. دو تا از اپیزودهای این نمایش برگرفته از داستان‌های یکی از کتابهایم با نام"مالیخولیای محبوب من" هستند. البته این کتاب قبلا با نام "این تابستان فراموش کردم" برای چاپ ارائه شده بود که با انتشارش موافقت نشد اما قرار است این مجموعه داستان را نشر نگاه به زودی روانه بازار کتاب کند.

وی افزود: دو داستان "مالیخولیای محبوب من" و "عروس شماره دو" از داستان های کتاب "مالیخولیای محبوب من" گرفته شده اند و داستان دیگر با نام" زانیای سیاه" یکی از داستانهای کتاب"چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس" است. مدتی است در گروهمان تلاش می کنیم که این داستان‌ها را به صورت کارهایی تک نفره در تئاتر اجرا کنیم. نمونه اش هم نمایش "چشم هایی که مال توست" بود که مدتی است اجرایش به پایان رسیده است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حضور حافظ وقار کاشانی طراح نور، مرتضی میرمنتظمی طراح پوستر و بروشور، سعید غفاری ساخت و ساز آدمک ها، محمدرضا جدیدی انتخاب موسیقی، علی یزدی عکاس اشاره کرد. نمایش"مالیخولیای محبوب من" از 13 شهریورماه ساعت 19:30 در کارگاه نمایش باران، واقع در خیابان نجات الهی (ویلا)، خیابان اراک، پلاک 72، واحد 7 روی صحنه می‌رود.