نمایش «یاماها» به نویسندگی و کارگردانی کهبد تاراج به دلیل استقبال تماشاگران روزهای دوم و سوم بهمن ماه طی ۲ نوبت به صحنه می رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «یاماها» که از روز چهارشنبه اول بهمن ماه اجرای خود را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده، به دلیل استقبال تماشاگران روزهای پنجشنبه دوم و جمعه سوم بهمن ماه طی ۲ نوبت  ساعت های ۱۷ و ۱۸:۴۵ روی صحنه می رود.

نمایش «یاماها» به نویسندگی و کارگردانی کهبد تاراج  و بازی مرجان قمری، لبخند بدیعی و مازیار سیدی داستان سه آدم است که به هم ربط دارند؛ برادر و خواهری به همراه یک دختر. برادر در دهه هشتاد و پس از سال‌ها داستان چند سال پیش خواهر خود در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ را روایت می‌کند. همچنین داستان دختر دیگری که مکمل این ۲ شخصیت است.»

دیگر عوامل اجرایی نمایش «یاماها» عبارتند از مدیرتولید: رضا بهرامی، طراح گریم: ماریا حاجیها، طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: پگاه ترکی، طراح پوستر: شایان جعفرپور، طراح صحنه: کهبد تاراج، عکاس: رضا جاویدی، مواد تبلیغاتی: امید علیزاده، دستیار کارگردان: مینا ترکمن، دستیار تولید: مریم نورالدینی، روابط عمومی و تبلیغات: امیر قالیچی (تئاتربازها).

اجرای نمایش «یاماها» در حالی است که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت ۵۰ درصدی تالارها و موارد مربوط به فاصله گذاری بر اساس شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد.

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید