کارگاه «موسیقی فانتزی، موسیقی ملل در تئاتر عروسکی» با حضور وحید چهل‌امیرانی در هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک، برگزار می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: برگزاری کارگاه‌های تخصصی در راستای ارتقای بنیه علمی نمایشگران عروسکی از جمله فعالیت‌های است که برای جشنواره هجدهم تدارک دیده شد.

تاکنون ۶ کارگاه به‌صورت مجازی با همراهی علاقه‌مندان برپا شده و «موسیقی فانتزی، موسیقی ملل در تئاتر عروسکی» هفتمین کارگاهی است که با حضور وحید چهل‌امیرانی آهنگساز تئاتر و پژوهشگر موسیقی برگزار خواهد شد.

این کارگاه در دو بخش «موسیقی دراماتیک» و «موسیقی تئاتر عروسکی» میزبان مخاطبان می‌شود. در بخش نخست موسیقی دراماتیک، به انواع موسیقی درام، ویژگی‌ها و ساختار موسیقی درام، تُن، موتیف و تِم در موسیقی درام پرداخته می‌شود.

هم‌چنین در بخش دوم موسیقی تئاتر عروسکی، از مباحثی هم‌چون فانتزی در موسیقی، سازبندی و ساختار موسیقی عروسکی و ملودی و شخصیت‌پردازی موسیقی در تئاتر عروسکی گفته خواهد شد. ضمن این که هر بخش با نمونه‌های اجرای موسیقیایی همراه است.

کارگاه «موسیقی فانتزی، موسیقی ملل در تئاتر عروسکی» پنجشنبه ۹ بهمن ماه ساعت ۱۴ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

متقاضیان برای شرکت در این کارگاه تا روز  سه شنبه ۷ بهمن ‌ماه فرصت دارند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۳۵۳۸۰۱۹۸۲ و۰۲۱۶۶۷۵۴۶۹۶ ثبت‌‌نام کنند.

مدیریت کارگاه‌های آموزشی این دوره از جشنواره بر عهده فهیمه میرزاحسینی است و این کارگاه‌ها با همکاری استارتاپ فرهنگی هنری «روستاوند» و در پلتفرم این موسسه ارایه می‌شود.

راه‌های ارتباطی با هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک به شرح زیر است:

وبسایت tehranmobarak.theater.ir

کانال تلگرام t.me/Tehranmobarak18th

واتساپ  ۰۹۳۵۳۸۰۱۹۸۲

اینستاگرام   tehranmobarak.18th

تلفن ۰۲۱۶۶۷۵۴۶۹۶ و  ۰۲۱۶۶۷۱۰۷۰۲(دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها)

ایمیل tehranmobarak@theater.ir

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک اسفندماه سال جاری با یاد زنده‌یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و مدیریت اجرایی مهدی حاجیان برگزار خواهد شد.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید