تیزر نمایش «ایوب خان» به کارگردانی امیر دژاکام که این روزها در سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر روی صحنه است، منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: «ایوب خان» به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام اولین اثر نمایشی است که با از سر گیری فعالیت های تئاتری، از29 دی ماه اجرای عمومی خود را در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده است. به تازگی نخستین تیزر این اثر نمایشی منتشر شده است.

نمایش ایوب خان

در این اثر نمایشی که هر روز ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه به صحنه می رود (به ترتیب ورود به صحنه) الهام خضرایی منش، نسیم داداشی، طاها عابدی، ماهان عابدی، حسام شهیدی، الناز ملک پور، غزل جمشید آبادی، نیوشا امینی، مهدی حوریه، ندا حسینی، زینب تحقیقی، ارمین خزائلی، شایان انجمنیان به ایفای نقش می پردازند.

داستان نمایش «ایوب خان» در اواخر دهه ۴۰ و اوایل دهه ۵۰ می‌گذرد و ماجرای زنی را روایت می‌کند که قرار است همسرش که چند مامور ژاندارمری را زده، اعدام کنند. این زن از گلبافت به جلو خانه ایوب خان که فرد ورزشکار و خیری است، آمده تا با کمک او برای شوهرش پول دیه جمع کند و او را از اعدام نجات دهد. اما ماجرا به گونه ای دیگر رقم می خورد.

نمایش ایوب خان

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از مشاور کارگردان: آیدا دژاکام، دستیاران کارگردان: زینب تحقیقی، دانیال ابراهیمی، طراح صحنه و لباس: آیلین بایراک، طراح گریم: نیوشا امینی، ویدئو آرت: عرفان فروتن، انتخاب موسیقی و نوازنده گاربون: الناز ملک پور، جانشین تهیه کننده: محمدرضا احمدی، مدیر اجرا: طاهر رجبی، مدیر صحنه: بیتا عابدی و پریسا مقدم، منشی صحنه: عرفان فروتن، نوازنده قانون: باران کرابی.